Social Smarts, o nouă companie românească de training

Alexandru Negrea(Social Media School) și Andrei Roșca(general manager Spada) au anunțat în această săptămână lansarea unei unei noi platforme de training, Social Smarts, menită să ofere cursanților săi posibilitatea de a deprinde un set complet de skill-uri pentru a se dezvolta în online.

Până în prezent, platforma permite înscrierea în cadrul a trei cursuri: Social Media Essenstials, susținut la fel ca până acum de Alexandru Negrea, Andrei Roșca și Daniel Rotaru, Creative Thinking Essentials, susținut de Corina Băcanu, și Web Usability Essentials, susținut de Olivia Vereha.

”Ύn urma experienței de peste 3 ani cu organizarea celui mai important training de marketing în social media din România, ne-am dat seama că, pe lânga părțile tehnice ale rețelelor de socializare și pe lânga studiile de caz și experimentele atât de necesare, există o nevoie mult mai profundă care influențează major nivelul de profesionalism pe care oamenii îl pot livra, aproape indiferent de industria în care activează. E vorba despre un set de skill-uri sociale complementare, o formă de „street smarts” perfect adaptată erei sociale în care cu toții trăim deja.

Prin Social Smarts ne propunem să acoperim această nevoie, dezvoltând, împreuna cu partenerii noștri, toți foarte buni profesioniști în zonele în care activează, programe de training practice, intensive, în urma cărora participanții să plece cu know-how aplicabil imediat în viața lor personală si profesională. Toate cursurile organizate de noi beneficiază de clauza „100% Money Back Guarantee„. Dacă din orice motiv, programul nu se ridică la nivelul așteptărilor voastre, primiți toți banii înapoi.”