Într-un articol pentru Fast Company, COO-ul Instagram, Marne Levine, împărtășește câteva lucruri despre ce înseamnă să lucrezi la Instagram și care sunt câteva obiceiuri care o ajută să fie mai organizată și eficientă.
Din spusele sale, la sediul Instagram au un etaj deschis, iar pereții sunt acoperiți cu diverse surse de inspirație: video, fotografii și povestiri din comunitate. Totuși, cel mai productiv loc pare a fi sala de conferințe, care impune o regulă „fără filtru”. În opinia lui Marne Levine, dacă oamenii nu folosesc un filtru, sunt mai direcți, ceea ce îi face să dea dovadă de mai multă eficiență și eficacitate.
Einstein avea o vorbă: „Dacă aș avea o oră pentru a rezolva o problema, aș petrece 55 de minute gândindu-mă la problemă, apoi 5 minute gândindu-mă la soluții.” Dacă îți petreci cea mai mare parte a timpului asigurându-te că rezolvi problema care trebuie, atunci soluțiile vin mai repede și mai ușor.
Iată ce spune Marne Levine, COO-ul Instagram, despre obiceiurile sale.
Ora la care se trezește: 5 dimineața. „Să lucrez, să citesc, să scriu și să termin treburile înainte să se trezească și copiii”.
Se ocupă de știri: „Unele dintre știri le aflu de pe Instagram. Ascult NPR în timp ce fac diverse lucruri matinale”.
Rutina în timpul deplasărilor: „Sunt obsedată de podcast-uri. La momentul actual, este Revisionist History, a lui Malcolm Gladwell”.
Obiect motivator: „O ceașcă de cafea. Avem o relație strânsă.”
Sfaturi privind productivitatea: „Chiar trebuie să ții o ședință sau poți rezolva problema prin e-mail?”
Rutina de prânz: „Uneori, ca și ieri, mănânc din picioare, în timp ce mă plimb făcând diverse lucruri”.
Lucrurile peste care trece cu vedere: „Paturile copiilor mei. Sunt capabilă să le las nefăcute. Mă gândesc la acest lucru ca la un training de autosuficiență.”
Rutina de seară: „Țin un set de post-it și un stilou lângă patul meu. Notez lucrurile care îmi trec prin cap”.
Ora de culcare: „După cum spune soțul meu, «Somnul este o armă». Așa că, de obicei, sunt în pat până la ora 10:00.”
Foto: telegraph.co.uk