Moduri de a-ți îmbunătăți marketingul și PR-ul în epoca COVID-19

Moduri de a-ti imbunatati marketingul si PR-ul in epoca COVID-19

În ultimele săptămâni, am observat că industria evenimentelor este în cădere libere ca urmare a coronavirusului. Google a anulat I / O 2020, iar Facebook și-a anulat conferința de dezvoltatori F8. Twitter, TikTok, Mashable, Intel, Vevo, Amazon și mulți alții au fost scoși din festivalul South by Southwest, care a fost anulat în cele din urmă cu o săptămână înainte de a fi programat să înceapă. Coachella i-a urmat exemplul doar câteva zile mai târziu. Adunări mari peste tot au fost anulate.

În mod ironic, Consiliul pentru relații externe și-a anulat conferința, „Doing Business Under Coronavirus”, din cauza izbucnirii COVID-19 în New York.

Citește și: Sfaturi și măsuri de prevenție pentru antreprenori în situații de criză

În plus față de conferințele anulate, companiile, precum și guvernele locale și de stat încurajează angajații să lucreze de acasă.

Oricât de dureroși sunt acești pași, sunt de acord din toată inima că aceste măsuri sunt necesare pentru a stopa răspândirea bolii. Cu toate acestea, trebuie să recunoaștem impactul pe care aceste restricții îl vor avea asupra pâlniei de vânzare pentru fiecare companie, scrie business.com.

Circumstanțele de astăzi oferă marketerilor experimentați o oportunitate de de idei pentru a își menține afacerile – și clienții lor. Iată câteva modalități de a face asta.

Verifică-ți clienții

Dacă nu ai făcut-o deja, acordă fiecărui reprezentant de vânzări un cont Zoom sau alt cont de videoconferință, astfel încât să poată invita fiecare client la o întâlnire virtuală. Întreabă-ți clienții despre ce fac și ce poate face compania ta pentru a îi ajuta. Dacă se bazează pe compania ta pentru produse sau servicii pe care nu le poți livra ca urmare a coronavirusului, explică-le planurile și strategiile de livrare odată ce lanțul tău de aprovizionare este în funcțiune.

Este esențial pentru clienții tăi să audă asta individual – direct de la tine. Aceste întâlniri individuale vor permite echipelor de vânzări să identifice clienții care sunt cei mai afectați și cărora ar trebui să le acorde prioritate odată ce afacerea va începe din nou să funcționeze normal.

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment

Programează demonstrații de produs

Pentru multe companii, noul an este un moment în care să se gândească să investească tehnologie. Aceste planuri vor fi întârziate acum, ceea ce le poate îmbunătăți planurile de creștere în continuare. Îi poți ajuta să reducă acele întârzieri, oferind webinarii deschise pentru perspectivele de a afla despre tehnologia ta și de a vedea demonstrații practice. Dacă întreprinderea ta este complet integrată cu alți furnizori de platforme, ia în considerare oferirea de demonstrații comune cu aceștia.

De asemenea, poți solicita echipelor de vânzări să programeze ore pentru demonstrații de perspectivă deschisă. Tot ce trebuie să facă este să-și țină deschise ședințele video și oricine are legătura poate renunța oricând în timpul acestor ore.