Modalități de a crește implicarea pe social media a unui brand

Modalitati de a creste implicarea pe social media a unui brand

Utilizatorii petrec în medie în jur de două ore și 29 de minute pe social media în fiecare zi. Dacă nu utilizați acest timp pentru a interacționa cu ei și pentru a-i familiariza cu brandul dvs., pierdeți șansa de a cultiva relații care să conducă la conversii.

Citește și: Greșeli de social media marketing și cum poți să le repari

Oamenii folosesc social media din mai multe motive, iar unul dintre ei este să se angajeze cu întreprinderile. Înainte de aceasta, singurul mod în care ei puteau lua legătura cu o companie era prin apelare, e-mailul sau contactarea acesteia pe site-ul său web. Acum, social media face ușor și convenabil pentru clienți să interacționeze cu întreprinderile, să creeze relații și să primească sprijin, scrie business.com.

De asemenea, clienții se așteaptă ca întreprinderile să răspundă rapid la întrebările și preocupările lor. Comoditatea cumpărăturilor online le-a crescut așteptările, așa că vor să primească sprijin cât mai curând posibil. Prin intermediul rețelelor de socializare, puteți urmări mențiunile, mesajele și comentariile companiei dvs. într-un singur loc, ușurând astfel tendința către clienți.

Pe măsură ce întreprinderile de comerț electronic devin mai populare, consumatorii au mai multe opțiuni. Dacă văd că nu sunteți activ pe platformele sociale, li se pare că nu vă pasă sau nu depuneți suficient efort.

Acum că știm de ce este importantă implicarea socială, să explorăm câteva modalități de a începe.

1. Cunoașteți-vă publicul

Înainte ca o afacere să poată crea conținut și să răspundă publicului său, trebuie să-și cunoască publicul. Trebuie să vă restrângeți atenția și să vă dați seama ce au nevoie de la dvs. și cum puteți oferi valoare pentru ei.

Afișând piața-țintă, vă puteți da seama ce fel de conținut trebuie să postați, cât de des și la ce oră din zi. Fără să știți aceste detalii, nu veți satisface nevoile publicului dvs.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Cel mai bun mod de a afla despre clienții dvs. este să le vorbiți. Ascultarea le arată că vă pasă de nevoile și preocupările lor. Oamenii vor să se angajeze cu mărci care îi înțeleg, iar adresarea comentariilor este o modalitate excelentă de a începe.

Când colectați suficiente date și informații despre publicul dvs., îl puteți converti în clienți. Acestea sunt profiluri ale clienților care conturează detalii despre audiența dvs., inclusiv locația lor, comportamentele de shopping și interesele. Cu cât știți mai multe despre publicuri, cu atât este mai ușor să faceți campanii care să se potrivească nevoilor lor.

2. Partajați conținut generat de utilizator

Când postați pe social media, este important să încorporați diferite tipuri de conținut pentru a trezi interesul publicului. Utilizatorii se plictisesc cu ușurință și au perioade scurte de atenție. De asemenea, au foarte mult conținut în feed-urile lor, așa că trebuie să le atrageți atenția imediat.

Știm că imaginile funcționează bine cu utilizatorii, la fel și conținutul generat de utilizator (UGC). Acesta este orice material creat de publicul dvs. pe care îl încarcă pe rețelele de socializare. Permite perspectivei să se vizualizeze drept clienți care utilizează și se bucură de produsele dvs. Acest lucru vă ajută să îi mutați prin pâlnia de vânzare și să îi convertiți în clienți plătitori. De asemenea, îi încurajează să posteze conținut despre marca dvs. în viitor.

Aproximativ 85% dintre consumatori consideră că UGC vizual este mai influent decât fotografiile sau videoclipurile proprii ale unei mărci. Este un mod eficient de crea încredere în jurul brandului și de a convinge clienții să investească în produsele și serviciile dvs. UGC spune povestea clienților mulțumiți.

În plus, postările vizuale au de 40 de ori mai multe șanse  de a fi distribuite pe social media, ceea ce ar putea face minuni pentru rata de implicare. Oamenii sunt mai dispuși să interacționeze cu conținutul vizual, deoarece este mai stimulant, deci cu cât publicați mai mult conținut vizual, cu atât vor fi mai bune conversiile.

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •