Clienții vor o relație de lungă durată cu brandurile

Orice relație are nevoie de timp pentru a se consolida, are nevoie de încredere și de atenție. La fel se întâmplă și în cazul relațiilor dintre consumatori și branduri.

Cele mai mici detalii contează. Așa că brandurile trebuie să aibă grijă ce strategii adoptă pentru a-și atrage clienții. Mesajele pe care ei le transmit trebuie să fie relevante.

O demonstrează un studiu efectuat în Statele Unite ale Americii realizat în rândul a 2000 de persoane. Trei din patru clienți au spus că își doresc să aibă relații de lungă durată cu brandurile care le apreciază fidelitatea. 34% dintre ei au spus,că s-au și „despărțit” de branduri care le-au trimis mesaje enervante saucare nu au importanță pentru ei.

În același timp, trei din cinci clienți intervievați au subliniat că nu își doresc să primească doar oferte promoționale de la un brand, ci și informații utile.

Exact ca într-o relație, și clientul și brandul ajung să fie fericiți dacă fiecare îți înțeleg și în respectă nevoile.

Cei de la entrepreneur.com au punctat într-un infografic câteva dintre condițiile pe care un brand ar trebui să le îndeplinească pentru a stabili o legătură pe termen lung cu clineții săi:

–          Recompensează cei mai fideli clienți

–          Nu se rezumă doar la a trimite oferte promoționale clienților, ci și mesaje cu un conținut informațional aflat în concordanță cu interesele lor

–          Ia în considerare platformele pe care clienții sunt mai active (Facebook, Twitter) și construiesc mesaje în raport cu ele

–          Campaniile de promovează pe care le realizează se bazează și pe informațiile pe care un brand le primește în timp real (spre exemplu, este luat în considerare feedback-ul pe care o companie îl primește de pe Facebook de la clienți cu privire la preferințele, interesele lor).

relatie clienti branduri