Walt Disney, Yahoo, Google, Sony și Nestlé sunt cele mai iubite companii din lume, potrivit celor mai recente rezultare publicate de compania de comunicare Apco, informează adweek.com.
În top zece al celor mai iubite companii se află și retailer-ul francez Auchan, urmat de Netflix, Whole Foods, Apple și Lowe’s.
Rezultatele au fost obținute în urma unui sondaj efectuat în rândul a 70.000 de consumatori din 15 piețe internaționale majore cu privire la 600 dintre cele mai mari branduri din lume. Din cele 600, doar 100 au intrat în top. Cel mai interesant aspect este faptul că studiul a fost realizat pe parcursul a zece ani.
În tot acest timp a fost cercetată raportarea consumatorilor la aceste branduri ținând cont de o serie de sentimente ale oamenilor: înțelegere, apropiere, relevanță, admirație, curiozitate, identificare, empowerment și mândrie.
Printre alte rezultate interesante ale studiului a reieșit că:
*PepsiCo și Coca-Cola se „urmărească” în top. PepsiCo a ieșit pe locul 17, iar Coca-Cola pe 14.
* Șase dintre brandurile aflate în top 22 s-au născut după apariția Internetului