Trenduri în tehnologie pentru microîntreprinderi în 2020

Trenduri in tehnologie pentru microintreprinderi in 2020

Tendințele în tehnologie de care pot beneficia întreprinderile mici includ marketingul influencer, asistența medicală digitală și asistența securității cibernetice.

În calitate de proprietar al unei afaceri mici, căutați întotdeauna modalități de a vă îmbunătăți compania. Aici am evidențiat câteva dintre principalele tendințe tehnologice din 2020 pentru asta. Indiferent dacă tocmai ați început afacerea sau încercați să vă mențineți afacerea în fruntea inovației, noua tehnologie este creată în mod constant pentru dvs.

Citește și: Ce tehnologie este necesară pentru a începe o mică afacere?

Influencer marketing

Pe social media este foarte probabil să vedeți promoții și conținut branduit. Cel mai bine plătit sportiv de astăzi din lume- Christiano Ronaldo- câștigă mai mult pe Instagram decât pe teren. Cu toate acestea, tehnica utilizării unei platforme de socializare nu este nouă, deoarece este o platformă socială. În locul companiei dvs. angajați o celebritate pentru a apărea într-o reclamă, aceasta trebuie doar să posteze beneficiile produsului sau serviciului dvs. Această nouă eră a publicității prezintă beneficii uriașe pentru compania dvs, scrie business.com.

Deci, de ce este importantă apariția unui influencer? Este simplu; experiența este personalizată. Nu ai de ales când te uiți la televizor cu privire la reclame. Dar pe social media, consumatorii au de ales pe cine urmăresc. Poate că urmăresc pe cineva pentru că îi apreciază gustul, stilul de viață sau pentru că îi cunosc personal. Toate aceste atribute cultivă o încredere mai profundă față de un brand.

Citește și: Cum se schimbă piaţa globală de tehnologie

Dacă aveți o afacere mică, este posibil să nu vă puteți permite să angajați celebrități sau influenceri bine cotați pentru a vă dezvolta produsul, dar asta este în regulă. Microinfluencerii (cei care au sub 100.000 de urmăritori) au adesea o bază mai fidelă a fanilor și un nivel mai mare de angajament. Mai mult, cei care urmăresc microinfluencerii au mai multe șanse să împărtășească un interes de nișă și, printr-o cercetare de piață adecvată, puteți ajunge la o audiență interesată de brandul dvs.

În cele din urmă, menținerea activă a brandului pe rețelele de socializare este importantă și pentru cei care ar putea descoperi sau explora în continuare afacerea dvs. pe astfel de platforme. La fel ca atunci când întâlnim pe cineva nou pe rețelele de socializare, consumatorii verifică în permanență noi afaceri mai întâi prin intermediul social media.

Securitatea cibernetică

Importanța cibersecurității nu poate fi subestimată. Pe măsură ce vom înainta în noul an, funcționarea întreprinderilor mari și mici va continua să se mute online. Noi soluții software sunt dezvoltate pentru unificarea funcțiilor companiilor, permițând o comunicare mai ușoară pe platformele integrate. Deși acest proces este excelent pentru afacerea dvs. în general, o astfel de centralizare demonstrează, de asemenea, necesitatea unor măsuri sporite de securitate cibernetică. Potrivit unui sondaj realizat de Insureon, doar 16% dintre proprietarii de întreprinderi mici cred că riscă un cyberattack. Din păcate, 61% dintre cyberattack-uri costă în medie 86.500 de dolari, potrivit firmei de securitate internet Kaspersky Labs. În timp ce un astfel de cost s-ar putea să nu afecteze o corporație majoră, ar putea fi o sumă devastatoare pentru micul dvs. business.

Există mai mulți pași pe care îi puteți face pentru a vă proteja afacerea împotriva atacurilor cibernetice.

Citește și: 6 tendințe în tehnologie pentru 2019

Actualizați-vă regulat software-ul. Instalați software-ul nou pe măsură ce devine disponibilă o nouă variantă. Amânarea chiar și a celor mai mici actualizări poate avea efecte catastrofale.

Asigurarea sistemelor de vânzare

Întreprinderile care efectuează tranzacții online ar trebui să investească în software-ul de criptare final. Nu numai că acest lucru vă garantează afacerea, dar vă protejează și clienții și încrederea în serviciile dvs.

Învățarea angajaților cum să detecteze malware și phishing. Proprietarii de întreprinderi mici trebuie să fie proactivi în protecția companiei lor. Țineți un seminar cu angajații dvs. pentru a discuta despre ce poate fi periculos pentru companie din punct de vedere al securității cibernetice.

Citește și: 5 tendințe în tehnologie pe care companiile mici ar trebui să le ia în considerare în 2019

Angajarea unui expert IT. Dacă microîntreprinderea dvs. își poate permite să facă acest lucru, angajarea unui expert IT este o necesitate în era digitală. Ca proprietar de afaceri, nu aveți timp sau cunoștințe pentru a face totul de unul singur.