5 tendințe în tehnologie pe care companiile mici ar trebui să le ia în considerare în 2019

5 tendinte in tehnologie pe care companiile mici ar trebui sa le ia in considerare in 2019

De multe ori, în afacerile mici poate fi greu să ții pasul cu tendințele. Însă antreprenorii pricepuţi sunt cei ce urmăresc constant previziunile și își planifică atent viitorul, ceea ce înseamnă că deja trebuie să se gândească la ceea ce va fi pe val în 2019.

Anul nou se conturează a fi unul de transformare pentru modul în care facem afaceri, grație tehnologiei de recunoaștere a vocii care se îmbunătățește rapid, a integrării platformelor de social media ca parte din eforturile de marketing și comerț online, a creșterii concurenței pentru a găsi oameni talentaţi, precum și a aplicațiilor noi ce vin la orizont.

  1. Optimizarea conținutului pentru căutarea vocală.

De-a lungul anilor, companiile mici au adoptat tactici de optimizare a motoarelor de căutare pentru a-și ajuta site-urile sau blogurile să aibă o poziţie mai ridicată în rezultatele căutării Google. De ani de zile, am interacționat cu asistenți A.I. precum Siri și Alexa, care ne ajută să învățăm, să cumpărăm și să comunicăm.

Acum, cele două lumi se ciocnesc: căutarea vocală schimbă modul în care utilizatorii găsesc și caută conținut pe Google – și deschide oportunități unice pentru companiile mici sau locale, pentru a-și spori vizibilitatea.

Iată câteva motive pentru care optimizarea pentru căutarea vocală este diferită și extrem de importantă: Oamenii folosesc din ce în ce mai mult dispozitivele mobile și difuzoarele inteligente pentru a căuta prin comandă vocală, iar atunci când o fac, cererile lor sunt mai extinse decât căutările tipice scrise.

  • Utilizarea Facebook Messenger ca instrument de marketing.

O mulțime de companii au deja pagină proprie de Facebook Business și au explorat Facebook Messenger ca instrument de marketing și comunicare, dar se așteaptă ca 2019 să fie anul în care această tendință explodează.

Cu toate scandalurile sale, Facebook are 1,3 miliarde de utilizatori lunar, ceea ce face ca acesta să fie o piscină incredibil de mare din care să atragi noi clienți. Poți, de asemenea, să utilizezi Messenger pentru a facilita cumpărăturile, pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii tale și pentru a arăta clienților că îţi pasă: Messenger ajută la rezolvarea problemelor clienților în mai puțin de un minut în medie, ajutând la construirea încrederii faţă de brand în rândul clienților.

  • Vânzarea produselor prin intermediul rețelelor sociale.

Întrebarea pentru companiile mici nu va fi dacă își vor pune produsele pe platforme de social media cum ar fi Snapchat sau Instagram, ci pe ce platformă se vor concentra.

Cumpărăturile pe social media sunt din ce în ce mai populare pe toate platformele, dar Snapchat și Instagram în special, se luptă pentru ca brandurile să-și vândă mărfurile direct pe platformele lor – Snapchat prin anunțurile lor Shoppable Snap Ads, Instagram prin Stories.

  • Ajutarea angajaților să-și plătească împrumuturile pentru studii.

Este întotdeauna o provocare pentru a atrage și a păstra angajaţii talentaţi, lucru care a devenit mai dificil pe o piață extinsă de locuri de muncă și cu șomaj scăzut. Cum pot concura companiile mici și mijlocii? Ele pot oferi un beneficiu care înseamnă, probabil, cel mai mult pentru tinerii de astăzi: asistență privind împrumuturile făcute pentru studii.

Așteaptă-te ca organizaţiile să exploreze în 2019 și după aceea colaborarea cu un furnizor de rambursare, cum ar fi Goodly, pentru a reduce costurile generale de a ajuta angajații să-și achite împrumuturile. Acest lucru ar putea avea beneficii dincolo de recrutare, inclusiv creșterea ratelor de implicare și de reținere la aceste companii, în special pe o piață competitivă de locuri de muncă.

  • Oferirea de finanțare clienților pentru achiziții de la companii mici.

Compania Square a ajuns celebră ajutând proprietarii de afaceri mici să obţină carduri de credit pentru clienți, pentru a nu rata o vânzare. Acum, cu noul serviciu Installments, Square se ocupă de această problemă din partea cealaltă: va oferi consumatorilor formulare de împrumut pe termen scurt pentru a-i ajuta la plata achizițiilor lor.

Clienții comercianților care utilizează Square vor putea să cumpere produse care se tranzacționează între 250 și 10 000 de dolari și să plătească plăți lunare fixe pe o perioadă de 3, 6 sau 12 luni. Sistemul este deja disponibil în 22 de state din S.U.A..

Ratele lunare și finanțarea pentru clienți au fost de mult timp parte a afacerilor de amploare. Potrivit cercetărilor proprii Square, 68% dintre consumatori au declarat că ar fi mult mai probabil să ia în considerare o companie mică sau locală dacă le-ar oferi finanțare.

Dacă deții o afacere mică sau de dimensiuni medii, adoptarea unora dintre aceste tendințe te poate ajuta să rămâi în top pe măsură ce progresăm în 2019. Dacă faci acest lucru, sunt mult mai multe șanse să fii pe piaţă pentru a profita de tendințe și în 2020.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și De ce să investești într-un curs de afaceri