Lucruri de luat în considerare privind HR-ul în contextul pandemiei de COVID-19

O treime dintre angajatii din mediul urban au simtit ca angajatorul s-a apropiat de ei in perioada pandemiei

Impactul economic global al coronavirusului (COVID-19) este semnificativ. Creșterea reglementărilor guvernamentale privind „blocarea”, are ca rezultat companii care trebuie să răspundă strategic amenințării.

Multe organizații se bazează pe echipele lor de resurse umane pentru a le ajuta să navigheze printre schimbări – iar companiile fără departamente interne de resurse umane încă se confruntă cu decizii de politică de resurse umane critice și potențial costisitoare, scrie business.com.

Răspuns la modificările neplanificate ale managementului forței de muncă

Aceasta este o situație extrem de complexă, fără precedent, astfel încât nu există un model clar de acțiune universală pentru adaptarea organizațiilor.

Citește și: Economia colaborativă – evoluție și tendințe

Nu este o situație izolată. Companiile de toate dimensiunile și din toate sectoarele sunt afectate de această pandemie. Companiile globale au fost afectate de deficiențele lanțului de aprovizionare, scăderea cererii consumatorilor și insecuritatea pieței. În Statele Unite, întreprinderile mici și locale simt deja efectele politicilor comunitare care încurajează distanțarea socială pentru a reduce răspândirea bolii.

Iată cinci politici cheie legate de angajați despre care ar trebui să discute echipa dvs.

1. Lucrul la distanță

Având în vedere închiderea forțată a biroului și îndrumarea în carantină a comunității, COVID-19 a adus munca la distanță în prim-planul conversațiilor în domeniul politicii de resurse umane. Mulți profesioniști în proiectare organizațională consideră că această perioadă de lucru rapid forțat de acasă va schimba peisajul locului de muncă la nesfârșit.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

 Recunoscând că în prezent multe companii nu sunt pregătite pentru o schimbare pe termen lung către munca la distanță și că nu toate rolurile funcționale sunt proiectate pentru a avea succes într-un mediu de lucru virtual, este important să definiți acum modul în care compania dvs. va aborda o schimbare la locul de muncă către munca la distanță și determina factorii de succes ai programului pentru a evalua politicile de lucru din casă.

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •