Utilizați aceste platforme pentru a vă îmbunătăți productivitatea afacerii

Utilizati aceste platforme pentru a va imbunatati productivitatea afacerii

Transformările care se petrec în peisajul digital par să aibă loc exponențial pe măsură ce lumea combate necesitatea muncii și învățării la distanță. Dar chiar înainte de pandemie, compania mea a folosit aplicații utile în infrastructura modelului nostru de afaceri pentru a ne crește productivitatea, la fel cum o puteți face și dumneavoastră.

Iată câteva instrumente testate în timp, care s-au dovedit esențiale prin fiabilitatea, ușurința în utilizare, experiența utilizatorului și calitatea generală. Așadar, deși anxietatea tehnologică este cu siguranță un factor în lumea actuală, în special pentru cei care nu au crescut cu o cunoaștere intuitivă a acestor instrumente, sper că aceste sugestii vor oferi îndrumare și direcție antreprenorilor care doresc să integreze tehnologia în cultura companiilor lor, scrie entrepreneur.com.

Productivitatea biroului

Microsoft Office a parcurs un drum lung de la începuturile sale și îmi place modul în care sa transformat în Office 365, mai mult sau mai puțin, cu aceleași caracteristici și funcții. Google a dezvoltat un aparat similar de instrumente utile într-o platformă consolidată prin Google Docs și Foi de calcul Google. Deși este un utilizator greu de Microsoft, consider că este mai ușor să lucrez cu suita de produse Google, deoarece funcțiile sale sunt abundente și ușor de utilizat.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Conferințe și comunicări digitale

Înainte ca Zoom să devină vedetă, exista deja conferința video. Zoom-ul este foarte bun la ceea ce face și are o infrastructură foarte intuitivă, dar folosim, de asemenea, Google Meets. Între cele două, nu puteți greși niciodată atunci când aveți nevoie de conferințe video sau audio-video între două sau mai multe persoane.

Management de proiect

Astăzi, fiecare echipă trebuie să lucreze în mod coeziv în vederea atingerii obiectivelor și a termenelor, iar software-ul și platformele de management de proiect sau de urmărire a proiectelor sunt o necesitate. Pot spune cu încredere că Asana, Basecamp și Trello ajung pe primul loc. Toate cele trei sunt foarte robuste în ceea ce privește funcționalitatea caracteristicilor. Se reduce la preferințele personale.

Managementul documentelor

Gestionarea documentelor devine puțin mai complicată atunci când lucrați cu informații sensibile, cum ar fi în industria medicală. Un aspect obligatoriu al oricărui sistem de gestionare a documentelor sau de gestionare a conținutului este să înțelegeți unde se duc datele. Platformele de servere publice, inclusiv Google Drive, iCloud și Microsoft Drive, sunt toate aplicații destinate consumatorilor, care vă pot găzdui datele pe orice server nespecificat. Când vine vorba de confidențialitate în unele industrii, devine necesar să știți absolut unde sunt informațiile dvs., deoarece chiar și trecerea frontierelor internaționale poate încălca legile de confidențialitate. Alegerea platformei mele pentru datele nesensibile este Dropbox sau Google Drive. Pentru informații mai complexe și informații proprii despre clienți, am folosit tehnologii de nivel enterprise pentru a stoca date în trecut.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Managementul relațiilor cu clienții

Dacă aveți o afacere care funcționează pe bază de profit și pierdere, trebuie să utilizați software-ul de gestionare a relației cu clienții. Astăzi, multe sisteme CRM bazate pe cloud vă vor ajuta să vă gestionați clienții potențiali, să alocați echipelor dvs. și să gestionați fără probleme întreaga călătorie a clientului sau clientului dvs. pe măsură ce trec prin diferitele unități de operare ale organizației dvs. Puteți folosi HubSpot sau Pipedrive. Ambele au caracteristici și funcționalități excelente și există cel puțin încă 10 CRM-uri care sunt la fel de bune.

În cele din urmă, într-o comparație a site-urilor web, unele resurse foarte bune pentru a compara diverse tehnologii și avantajele și dezavantajele acestora sunt disponibile la Capterra și G2crowd.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Găsirea platformei potrivite pentru procesele dvs. este uneori ca și găsirea partenerului potrivit cu care să vă petreceți restul vieții. Cu toate acestea, nu trebuie să fie atât de complex. Cheia este să rămâneți la ceva după ce îl găsiți și să-l standardizați în cadrul companiei dvs.

Sursa foto: Unsplash

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •