Victoria populismului în lume – declinul implicării angajaților în organizații

Victoria populismului în lume – declinul implicării angajaților în organizații

Cea mai nouă analiză bazată pe datele obținute din studiul AON Best Employers la nivel global arată că trendul politic populist care cucerește cele mai mari puteri ale lumii în ultimul an conduce, pentru prima oară în ultimii cinci ani, la un declin al implicării angajaților în organizații.

“Ascensiunea mișcărilor populiste din SUA și Marea Britanie, dar și din alte regiuni ale lumii, a început să sădească teamă în rândul angajaților din organizații, organizații care prevăd o scădere și o restricționare a liberei circulații a forței de muncă. În plus, avansul extrem de rapid al tehnologiei face ca aceștia să se teamă tot mai mult de pierderea jobului și determină un trend descendent al implicării în companii, care, cel mai probabil, va continua pe această pantă”, spune Ken Oehler, Global Culture & Engagement Practice leader al Aon Hewitt. 

Implicarea profesională la nivel global în perioada 2011 – 2016

Din 2013, AON a readus studiul Best Employers (BES) în România și este disponibil pentru companiile cu peste 50 de angajați și cel puțin trei ani de activitate pe piața românească. Organizațiile care doresc să participe la studiu se pot înscrie aici, până la finalul lunii octombrie 2017. Rezultatele studiului vor fi anunțate în cadrul Galei Aon Best Employers, ce va avea loc în primul trimestru al anului 2018.

Metodologia BES aparține Aon Hewitt, divizia de consultanță și outsourcing în domeniul managementului resurselor umane a AON.

Pe acelaşi subiect: Implicarea managementului atrage implicarea tuturor angajaţilor

“Implicarea (engagement-ul) este importantă, face diferența între o companie cu suflet și una în care lucrurile merg sau nu bine. Atașamentul oamenilor față de companiile în care lucrează este cel care îi determină să rămână, într-un moment în care forța de muncă bună este din ce în ce mai prețuită. Cum creștem implicarea oamenilor? Din nefericire, nu există o rețetă standard. Din fericire, răspunsul se află întotdeauna în interiorul companiei. Tot ce trebuie să facă orice angajator, Best Employer sau nu, este să măsoare, să plece de la o statistică care îi va permite să înțeleagă trend-urile propriei organizații, să întrebe și să își implice angajații în soluții și acțiuni”, menționează Virginia Păuna, Project Leader Best Employers România.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •