2Value, platforma online care facilitează comunicarea între companii și jurnaliști

Pentru a facilita comunicarea standardizata, agentia Tudor Communication a creat platforma media 2Value.

Pentru a reduce riscul de apariție a știrilor false, insuficient verificate, și a facilita comunicarea standardizată, cu valoare de informație, o agenție de PR, Tudor Communication, a creat platforma media 2Value. Este vorba despre un spațiu virtual de comunicare, deschis atât pentru jurnaliștii aflați în căutare de informații relevante, cât și pentru IMM-urile care doresc să-și promoveze activitatea, dar nu știu cum să facă acest lucru.

„Din experiența ultimilor 15 ani, am realizat că pot și trebuie să contribui la procesul de comunicare de masă care s-a degradat și se degradează continuu. Presa este într-un permanent declin și pare că nimeni nu vrea să o salveze. Gândiți-vă la Panama Papers, Snowden și NSA, Johnson & Johnson și azbestul din pudra de talc care a îmbolnăvit mii de oameni, Volswagen care a mințit cu emisiile poluante… Ce s-ar fi întâmplat în aceste cazuri, dacă nu ar fi existat jurnaliștii? Și câte nu ajung publice din cauza unei prese care nu doar că nu e liberă, ci nu prea își mai îndeplinește rolul de câine de pază al democrației, al oamenilor. Social media, spre care toată lumea, inclusiv companiile, își îndreaptă atenția, a demonstrat în repetate rânduri că poate fi manipulată. De aceea, avem nevoie de o presă liberă, cu valori. Prin 2Value, ne propunem să readucem valoarea și onestitatea în conținutul media și să ajutăm companiile mici și medii să crească și să își atingă potențialul prin media”, a declarat Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication.

Accesul în platformă se face prin crearea unui cont gratuit pentru jurnaliști. Aceștia au la dispoziție filtre care să-i sprijine pentru a găsi rapid știrile din domeniilor lor de interes. Companiile vor fi ghidate să scrie un comunicat de presă sau un interviu, după șabloane predefinite, și vor primi suport și pentru anunțarea unui eveniment de presă.

Orice companie va beneficia de un comunicat de presă gratuit după configurarea contului, pentru a se putea familiariza cu platforma. Ulterior, va putea alege din trei tipuri de abonamente, varianta care se potrivește cel mai bine cu strategia de comunicare.