Dezordinea în mailuri, un pericol pentru un lider

Dezordinea în mailuri, un pericol pentru un lider

Steve Cohen, fondatorul SAC Capital Advisors, a fost acuzat anul acesta de fraudă de către autoritățile americane într-un caz de folosire neloială a informațiilor interne ale companiei. În apărarea sa, Steve a declarat că nu a fost atent la mailuri, întrucât, din cele peste 1000 de mesaje electronice pe care le primea zilnic, nu deschidea decât 11%.

Cum poate gestiona un CEO o cantitate de mailuri similară cu cea primită de Steve Cohen?

Fostul vicepreședinte al Microsoft și Apple, Linda Stone, consideră, potrivit openforum.com, că este nevoie de o atenție parțial constantă. Ea subliniază că este foarte importantă selecția pe care o facem mailurilor, mai ales când avem mai multe lucruri de făcut, în același timp.

Mailurile pot ajunge să te distragă de alte activități pe care le ai în desfășurare, prin urmare, o bună organizare, te poate ajuta să eviți să dai clickuri la cinci minute pentru a verifica dacă ai mai primit un mesaj (în acest sens, exită programe care te pot ajuta să gestionezi mailurile și să setezi, spre exemplu, o alarmă care să îți atragă atenția că ai primit un mesaj important).

Multitasking-ul presupune, potrivit fostului vicepreședinte al Microsoft și Apple, o putere de concentrare foarte mare.

Unul dintre cei mai tineri antreprenori americani, Nat Turner, fondator al Invite Media, a declarat pentru NPR că strategia lui constă în arhivarea a tot ceea ce nu necesită atenția lui imediată. Prin urmare, Inbox-ul este o lista de sarcini pe care Turner le are de îndeplinit imediat.

Barry Gill, consultantul pe probleme de email-uri pentru companii de software precum Mimecast, consideră că totul ține de perspectivă. Dacă te simți copleșit de numărul mare de mailuri, organizarea este cheia, spune Gill.

El îi sfătuiește pe cei aflați în poziții executive să nu uite de aplicarea de filtre pentru mailuri, de stabilirea unui nivel de proritate pentru mesajele primate, dar și de delegarea activității.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •