Cum adaugi emoție conținutului tău și de ce ar trebui să o faci

Cum adaugi emotie continutului tau si de ce ar trebui sa o faci

Cum faci ca publicul tău să interacționeze mai mult cu brandul tău fără a cheltui prea mult pe publicitate? Răspunsul constă în crearea de conținut plin de emoții.

Publicul tău trece printr-un ocean de conținut online, filtrând mesajele de marketing cu viteză fulgerătoare. Atragerea atenției lor este posibilă numai prin crearea unei reacții emoționale.

Folosirea emoției ca modalitate de a atrage atenția este un principiu de marketing care a existat de foarte mult timp. Astăzi, acest principiu încă se aplică chiar și atunci când aplicațiile noi, platformele de socializare și progresele tehnologice modifică peisajul de marketing, scrie business.com.

În acest articol, vom analiza modul în care adăugarea de semnale emoționale conținutului poate ajuta afacerea ta.

Cum ajută emoția în marketingul de conținut pentru un brand

Multe companii lucrează la crearea de conținut care să reflecte profesionalismul și integritatea. Acest lucru este esențial, dar în acest proces, multe mărci produc conținut web și comunicare prin e-mail care pare impersonală și rigidă.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Poți comunica profesionalism în timp ce îți umanizezi marca adăugând emoție materialului de marketing. Procedând astfel, creezi câteva avantaje care te vor ajuta să dezvolți afacerea:

  • Cheltuieli publicitare mai mici: conținutul care declanșează emoții este mai probabil să devină viral. Conținutul va fi partajat și va beneficia de implicare din partea publicului, fără a fi nevoie să investești în campanii publicitare, economisind astfel cheltuielile considerabile ale companiei.
  • Trafic web sporit: postările de blog, imaginile și videoclipurile care creează emoții precum curiozitatea și vor trimite mai mult trafic pe site-ul tău.
  • Implicare mai mare pe rețelele sociale: oamenii sunt mai dispuși să interacționeze cu postările tale de pe rețelele sociale atunci când ele crează sentimente precum umor, entuziasm sau surpriză. Utilizatorii vor împărtăși, de asemenea, conținut care le place colegilor lor, sporind vizibilitatea postărilor tale.
  • Îți umanizează marca: prin adăugarea de semnale emoționale la modul în care comunici cu clienții, îi ajută pe oameni să se raporteze mai mult la brandul tău. Îți vei umaniza imaginea de marcă și vei face afacerea să pară mai prietenoasă.
  • Memorabilitate sporită a mărcii: atunci când comunicarea ta publicitară sau de marketing este plină de umor, aceasta nu numai că atrage atenția oamenilor, ci și îi ajută să-și amintească de marca ta. În acest fel, te distanțezi de competiție.
  • Rată de conversie îmbunătățită: o modalitate frecvent utilizată prin care companiile își pot crește rata de conversie este utilizarea POMO. Poți genera conversii prin crearea unei oferte pentru o perioadă limitată de timp.
  • Semnale SEO mai bune: Emoția din conținut poate crește traficul web, clicurile și implicarea, care pot avea un impact asupra SEO. Cu toate acestea, este important să ne amintim că există mai mulți factori care pot afecta clasamentul căutării site-ului. Crearea de conținut relevant și informativ, UX / UI bun, conectarea internă și multe altele contează.

Adăugarea de emoție la conținut are avantaje puternice pentru orice afacere. Să ne uităm la modalități practice prin care materialul tău poate emoționa, inspira și atrage publicul.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Modalități practice de a adăuga emoție conținutului tău

Ne-am uitat la motivele pentru care adăugarea de emoție la conținutul tău este nu numai utilă, ci necesară. Deci, cum poți adăuga semnale emoționale care creează un răspuns puternic în rândul publicului?

Înțelege publicul

Atunci când creezi conținut pentru site, paginile de socializare și e-mail, este esențial să înțelegi cine sunt clienții tăi țintă și de ce le pasă.

Când ai o înțelegere clară a pieței țintă, vei ști ce fel de emoții să generezi care să o atragă.

De exemplu, o afacere din sectorul financiar trebuie să transmită securitate, încredere și integritate. Este posibil ca o companie de automobile să aibă nevoie să creeze conținut care să prezinte starea, aventura și alte emoții.

Utilizează instrumentele de ascultare pe rețelele sociale și analiza sentimentelor pentru a înțelege principalele emoții ale publicului în jurul unui produs. De asemenea, poți solicita publicului să își raporteze interesele direct folosind un formular de sondaj.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •