Aveți o afacere nouă, dar vă luptați cu generarea de vânzări și stimularea implicării din partea utilizatorilor de telefonie mobilă? Nu există nicio îndoială că dispozitivele mobile joacă un rol semnificativ în peisajul comerțului electronic, 25% din totalul vânzărilor online provenind de la dispozitivele mobile. Cu toate acestea, stăpânirea marketingului mobil durează ceva timp, plus o mulțime de încercări și erori.
Iată patru sfaturi pentru îmbunătățirea strategiei de marketing mobil, cu sfaturi acționabile pentru fiecare sugestie.
Verificați și îmbunătățiți site-ul experiența utilizatorului
Experiența utilizatorului, sau UX, este un factor crucial pentru toți proprietarii de afaceri. În esență, UX cuprinde totul, din meniul dvs. de navigare din partea de sus a paginii, până la formularul dvs. de plată. Să oferi o experiență bună pentru utilizatori înseamnă că oferiți clienților un mod mai ușor de navigare pe site, scrie business.com.
Citește și: Cum să vă perfecționați campaniile de marketing pe mobil
Există o mulțime de moduri de a îmbunătăți UX pe site-ul dvs. web. În primul rând, vă sugerăm să aruncați o privire pentru a vedea unde puteți crește viteza site-ului. Potrivit Google, majoritatea paginilor web mobile se încarcă în 22 de secunde. Proprietarii de companii descoperă rapid că există o șansă semnificativ mai mare ca un consumator să sară de la o pagină dacă durează mai mult de trei secunde pentru ca aceasta să se încarce.
Este crucial să adăugați formulare de contact pe site-ul dvs. web și să vă asigurați că sunt ușor de găsit. Există o șansă ca persoanele care vizitează pagina web pentru prima dată să aibă întrebări. Dacă utilizează un dispozitiv mobil, este posibil să aibă probleme în a localiza pagina dvs. de contact și a trimite o întrebare. Vă sugerăm că atunci când creați o variantă mobilă pentru site-ul dvs. web, să creați un formular de contact simplu pe bara laterală, astfel încât consumatorii să poată accesa această funcție de pe orice pagină.
Optimizați imaginile și videoclipurile în e-mailuri
Marketingul prin e-mail este, fără îndoială, una dintre cele mai bune metode de a vă dezvolta lista de lideri și de a îmbunătăți implicarea clienților. Cu toate acestea, știați că majoritatea clienților își verifică e-mailul de pe dispozitivele mobile? Cu alte cuvinte, mesajele dvs. trebuie să funcționeze pe smartphone-uri și tablete, dacă doriți o mai mare implicare pe site-ul dvs. web.
Citește și: Șapte aplicații mobile pentru antreprenori
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să vă asigurați că toate videoclipurile și imaginile dvs. sunt formatate pentru dispozitive mobile. Consumatorilor nu le place când primesc e-mailuri de la întreprinderi dacă sunt discontinue și incomplete. Nu uitați să profitați de textul alternativ pentru a ajuta consumatorii care se confruntă cu o imagine discontinuă.
De exemplu, imaginați-vă dacă echipa dvs. de marketing a făcut un banner promoțional uriaș pentru următorul dvs. e-mail. Vă trimiteți următorul buletin de știri cu promoția din partea de sus a ecranului, cu excepția faptului că nu este redat pentru cei care folosesc telefoanele. Acum nu au idee că această promoție se desfășoară și vânzările și angajamentul dvs. vor avea de suferit.
Dacă ați folosi etichete alt pe imagini, consumatorii ar putea vedea un mesaj care spune: „Economisiți 40% acum. Folosiți codul Save40”. Modificările mici de accesibilitate pot avea un impact enorm asupra succesului campaniei de marketing mobil.
Spuneți-vă strategia de social media
Peste trei miliarde de oameni folosesc astăzi social media. Nimeni nu este surprins să afle că marketerii folosesc platformele de socializare ca o modalitate de a genera oportunități, de a construi raporturi și de a încheia vânzări. Dar există elemente din strategia de marketing socială care se adresează utilizatorilor de mobil?
Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a stimula strategia dvs. mobilă este să adăugați conținut video în programul dvs. de încărcare. Cercetările arată că 91% dintre persoanele cu smartphone-uri își folosesc dispozitivele pentru a accesa rețelele de socializare. Datorită acestei popularități, crearea de conținut care poate fi folosit este biletul dvs. pentru creșterea unui public care utilizează mobilul.
Vă sugerăm să vă luați postările de blog populare și să le transformați într-un videoclip captivant. Utilizați acest lucru ca o oportunitate pentru a adăuga noi informații, pentru a construi personalitate de brand și pentru a vă angaja cu publicul dvs. Repunerea conținutului dvs. este o modalitate excelentă de a ajunge la o audiență diversă pe rețelele de socializare.
Citește și: Top 6 aplicații mobile pentru gestionarea afacerilor
În plus, veți dori să vă asigurați că toate evenimentele dvs. sunt simplificate. De exemplu, dacă participați la un concurs, veți dori să vă asigurați că este cât se poate de ușor pentru utilizatorii de telefonie mobilă să își eticheteze prietenii, să partajeze postările dvs. și să vă urmărească brandul.
Cheia pentru a derula o strategie mobilă de succes, mai ales dacă sunteți un proprietar de afaceri nou, este că trebuie să fiți dispus să experimentați ideile dvs. și să analizați rezultatele. Testarea separată este importantă în toate domeniile marketingului, dar este vitală evoluția campaniei pentru utilizatorii de telefonie mobilă.
Comportamentele și interesele se schimbă în timp. Când puteți experimenta cu diferite stiluri de marketing și UX, încep să apară tendințele. Puteți utiliza aceste tendințe pentru a face modificări la produsele sau site-ul dvs. web pentru conversii și implicare.