Cum să anunți rebrandingul companiei tale

Modalitati prin care sa anunti rebrandingul companiei tale

Rebrandingul este mai mult decât simpla schimbare a logo-ului sau a imaginii principale pe Instagram. Este un proces de schimbare a ceea ce văd oamenii și gândesc atunci când se uită la marketingul afacerii tale. Companiile se rebranduiesc din diferite motive, inclusiv o nouă conducere, un nou public țintă sau o nouă viziune a companiei, dar indiferent de motiv, rebranding-ul este o afacere importantă.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

„Rebrandingul (sau cel puțin unul care se face corect) îți va energiza compania”, a spus Mike Jones, CEO al agenției de brand Resound. „Personalul va avea o viziune mai clară în ceea ce privește scopul, viziunea și valorile companiei. Clienții potențiali vor rezona cu personalitatea și modul de comunicare al firmei. Vânzările vor fi mai ușoare. Marketingul va fi mai eficient, deoarece designerii, scriitorii și creatorii brandului vor avea orientări clare.”

Iată cum să abordezi un rebranding.

1. Pune-ți întrebările care contează

Michelle Barry, fondatoarea Mesmerize Media Consulting, a spus că este important să te gândești cu adevărat la compania ta și să înțelegi ce face ea mai bine decât oricine și ce dorești ca oamenii să știe despre aceasta. Gândește-te la baza ta actuală de clienți și la ce tip de valori de brand caută. Fii la curent cu evenimentele curente și află ce este în trend acum pe piață. Ce caută clienții într-o afacere similară cu a ta?

„Adesea sugerez să faceți un grup de focus pe clienți pentru a da startul lucrurilor, pentru a vă face o idee mai bună despre ce cred clienții voștri despre voi chiar acum”, a adăugat ea. „Acest lucru vă poate ajuta să aveți o strategie informată pentru a vă duce brandul în locul în care doriți să fie.”

2. Decide cine va executa ce

Jones sugerează să punem următoarele întrebări:

  • cine trebuie să fie implicat pentru a crea un scop, viziune și valori clare?
  • cine va reproiecta sigla?
  • trebuie să se schimbe numele companiei?
  • cine va crea liniile directoare pentru culori, fonturi, scriere și design?
  • cine va implementa toate elementele noi (site-ul web, semnalizare, garanții, intranet, facturi etc.) în întreaga companie?

„În acest proces, luați în considerare rolurile diferite necesare: echipa de conducere, echipa de marketing, proiectarea, redactarea, legal și HR”, a spus Jones. „Dacă nu ați participat până acum la un rebranding, este probabil înțelept să angajați o agenție de brand sau un consultant care să vă ajute să vă ghidați în timpul procesului și să oferiți o perspectivă exterioară și chiar resurse suplimentare”, scrie business.com.

3. Construiește-ți noul brand

Nu va fi și nu ar trebui să fie un proces rapid și ușor. Vrei să te asiguri că o faci corect prima dată; în caz contrar, ar putea afecta credibilitatea afacerii tale. Jones sugerează implicarea unor perspective diferite la fiecare pas în proces. Caută contribuții de la clienți, angajați, parteneri, vânzători etc., pentru a te asigura că ești pe cale să ai un nou brand care îți va pune afacerea în lumina potrivită.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

Când creezi noul tău brand, gândește-te și de ce o faci. Dacă o faci doar pentru a atrage atenția, este posibil să dai greș. În cuvintele lui Barry, „nu pot să mă gândesc la un motiv mai rău de a face rebrand”.

4. Prioritizarea și stabilirea obiectivelor

Deoarece rebranding-ul ar trebui să fie un proces lent, calculat, nu poți face totul simultan.

„Completează un inventar al brandului”, a spus Lauren Craven, directorul comunicațiilor la Imperial Dade. „Enumeră tot ceea ce este marcat, de la materialele de marketing și vehicule de livrare, până la formulare și facturi. Prioritizează rebranduirea fiecărui articol, fă o cronologie și numește persoana responsabilă de execuție.”

Dacă ai un plan notat pentru momentul în care vrei ca fiecare parte din rebranduire să fie finalizată, îi poate ajuta pe toți cei implicați să își calculeze timpul de lucru și să fie gata în același timp. Deci, scrie-ți obiectivele și sentimentele cu privire la rebranding.

Accesează media locală pentru a vedea dacă poți genera interes pentru rebranding-ul tău. Vino cu un comunicat de presă despre rebranding și evidențiază orice evenimente asociate lansării.

5. Fă anunțul

După ce ai finalizat procesele de mai sus, este timpul să anunți rebrandingul. Rebranding-ul este oportunitatea perfectă de a te lega de oportunitățile de marketing.

„Trimite un e-mail clienților, anunțându-i că vor vedea unele lucruri noi”, a spus Jones. „Explică-le clar obiectivele și motivarea rebrandului și asigură-i că serviciul excelent pe care l-au primit până acum va continua. Redactează un comunicat de presă și remite-l spre site-urile de specialitate și spre media. Scrie o postare sau două pe blog. Spune-ți cuvântul pe rețelele de socializare. Și pregătește vânzările și serviciul pentru clienți pentru a informa clienții actuali despre schimbări. „

Social media este un instrument de marketing important pentru a anunța rebranding-ul. Planifică orice evenimente de rebranding prin intermediul rețelelor de socializare pentru a ajuta la publicitatea acestuia către o audiență mai mare.

Sursa foto: Unsplash.

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •