Cum se utilizează tehnologia pentru marketingul direct prin e-mail

Cum se utilizeaza tehnologia pentru marketingul direct prin e-mail

În cadrul pieței digitale competitive, întreprinderile folosesc atât marketingul offline, cât și cel online, pentru a influența intenția de cumpărare.

Anunțurile pe hârtie, cum ar fi mesajele poștale directe, joacă un rol crucial în influențarea deciziei de cumpărare a clientului. În timp ce poșta directă este o strategie de marketing dovedită, tehnologia o duce la un nivel complet nou.

Este evident că, și în urma progreselor tehnologice, clienții primesc în mod activ poștă directă. Nu este o surpriză de ce corporațiile mari investesc în marketingul prin poștă directă. Experiența touch-and-feel oferită de poșta directă îi ajută pe clienți să-și amintească brandul și produsul.

Prin eficientizarea procesului și prin utilizarea puterii tehnologiei prin poșta directă, comercianții pot perfecționa personalizarea și pot facilita planificarea, execuția și urmărirea comportamentelor clienților.

Direct mail: Modul tradițional

1) Proces redundant

În mod tradițional, comercianții de corespondență directă au gestionat manual datele despre clienți și informațiile de corespondență. Chiar și acum, majoritatea vor folosi probabil foi de calcul pentru a partaja datele cu alte echipe. Acest lucru nu lasă loc pentru a urmări cu precizie datele. Un proces deosebit de redundant în corespondența directă este acela în care aceeași foaie de calcul trece prin mai multe mâini. Numeroase modificări, revizuiri și actualizări pot deteriora întreaga operațiune. În timp ce este necesar în unele cazuri, un astfel de proces redundant consumă mult timp și implică o mulțime de muncă.

Utilizarea tehnologiei poate simplifica procesul și menține un sistem actualizat pentru a obține rezultate mai bune, scrie business.com

2) Loc pentru greșeli

Eficiența și precizia merg mână în mână cu marketingul direct de corespondență. Să presupunem că gestionați marketingul prin poștă directă și trimiteți copii tipărite către mii de utilizatori. Acest proces poate implica diferite echipe din cadrul organizației și anumiți furnizori terți pentru imprimare și logistică. De unde știți că echipa potrivită gestionează procesul? Sunteți sigur (ă) că lista dvs. de corespondență este fără erori?

Fără influența tehnologiei, este dificil să se rezolve problemele legate de acuratețe. Tehnologia oferă precizie și date în timp real, care sunt esențiale pentru un marketing de succes prin poștă directă.

3) Lipsa de optimizare

Abordarea convențională a marketingului direct prin poștă împarte procesul în trei domenii de decizie: Găsiți publicul țintă, analizați nevoile acestuia și trimiteți comunicate tipărite. În practică, o agenție de marketing direct efectuează rapoarte și desfășoară discuții între echipe pentru a sorta listele, precum și pentru a le proiecta și imprima. Ei petrec mult timp pe logistică. Ca urmare, practicile tradiționale nu au loc pentru optimizare.

4) Date sau resurse ineficiente

Datele și resursele sunt esențiale pentru o campanie prin e-mail de succes. Este esențial ca aceste campanii să fie concepute astfel încât să răspundă cerințelor clienților. Comercianții de corespondență directă procesează date mari și complexe din diferite surse. În timp ce abordarea tradițională este depășită, automatizarea și progresele tehnologice pot fi de mare ajutor.

Direct mail: modul tehnologic

Nu fiți prea rapizi în judecarea corespondenței directe în epoca modernă. Tehnologia poate să depășească provocările în marketingul direct de corespondență și să creeze campanii de e-mail directoare foarte eficiente Marketerii folosesc tehnologia pentru a trimite direct mailuri din CRM cu un clic pe un buton. De asemenea, primesc notificări atunci când conținutul este livrat și continuă să înregistreze răspunsul clientului.

 1) Software-ul bazat pe cloud pentru a gestiona fluxul de lucru

Popularitatea crescândă a soluțiilor bazate pe cloud face ca gestionarea datelor să fie mai bună decât foile de calcul tradiționale. Soluțiile Cloud și automatizarea permit accesul ușor la date de oriunde și în orice moment. Este util să urmăriți progresul corespondenței directe. Fișierele CSV mari și datele din foaia de calcul pot fi transferate într-un sistem de cloud automatizat. Puteți evita trimiterea mai multor e-mailuri și a urmăririlor ulterioare între echipă.

2) Ușor de personalizat

Personalizarea conținutului este ușoară cu tehnologia. Conținutul dinamic ajută companiile să trimită mesaje de marketing personalizate în funcție de vârsta și preferințele clienților. Acest lucru va crește rata de răspuns. Automatizarea întregului proces nu necesită efort din partea comercianților.

3) Comunicare eficientă

Cunoașterea celui mai bun timp pentru a comunica cu publicul este foarte importantă. Un sistem de trimitere bazat pe declanșare permite comercianților să imprime și să trimită e-mailuri clienților pe baza anumitor evenimente și situații. De exemplu, poți să trimiți poștă directă clienților cu câteva săptămâni înainte de vânzarea mare din Ziua Recunoștinței pe baza istoricului achizițiilor. În loc să trimiți e-mailuri aleatorii care intră în folderul Junk, trimiteți e-mailuri directe care îmbunătățesc răspunsul și acțiunea.

4) Ușor de măsurat și optimizat procesul

Materialele tipărite necesită o gestionare adecvată. Aceasta implică o mulțime de echipe și urmărirea comunicării logistice înainte și înapoi poate fi o sarcină descurajantă. Un sistem automatizat poate permite urmărirea și optimizarea fără efort. Urmărirea și măsurarea totală a procesului vor fi, de asemenea, ușoare.

Cum folosesc companiile de top tehnologia în campaniile lor de poștă directă?

Folosirea tehnologiei în corespondența directă este esențială, deoarece poate îmbunătăți profitabilitatea și vă va permite să rămâneți competitivi. Vestea bună este că tehnologia poate simplifica și optimiza procesul de corespondență directă. Comercianții de corespondență directă și mărcile mari folosesc tehnologii inovatoare pentru a raționaliza întregul proces.

Sursa foto: Unsplash