De ce ar trebui afacerea ta online să investească în marketingul offline

Moduri de a reduce rata de abandon a cosului de cumparaturi

În timp ce companiile de comerț electronic ar putea crede că punerea tuturor eforturilor în marketingul digital este cel mai bun lucru pe care îl pot face, uitarea strategiilor offline ar putea ajunge să le coste pe termen lung. Afacerile online nu pot reduce importanța marketingului offline, cum ar fi anunțurile și cataloagele tradiționale și valoarea pe care o poate aduce acesta.

Importanța marketingului offline

Ideile de marketing offline ajută companiile de comerț electronic să răspundă la o bază de audiență mai largă. Majoritatea strategiilor offline se concentrează pe furnizarea unor forme tradiționale de marketing, care pot ajuta compania să creeze niveluri înalte de încredere a clienților. Pe scurt, orice companie care are peisajul offline acoperit inspiră loialitatea într-un mod mult mai bun, în comparație cu firmele care se concentrează doar pe forma digitală de marketing.

Pe baza anchetelor independente, aproape 40% din achizițiile offline sunt inițiate prin anunțuri offline. În plus, aproape 60% dintre clienți preferă achiziționarea de articole online, numai după ce au luat în considerare o recomandare de tip verbal.

Această cercetare dezvăluie adevăratul potențial al unei strategii de la online la offline, de care companiile de comerț electronic pot profita.  În secțiunile următoare, vom arunca o privire asupra celor mai bune abordări de marketing offline, care funcționează și care sunt capabile să genereze oportunități pentru magazinele respective.

Tipuri de strategii de marketing offline

Iată câteva din cele mai bune abordări de marketing offline, care funcționează și sunt capabile să genereze oportunități pentru magazinele online.

Cataloguri și corespondență directă

Similar cu buletinele informative online, care oferă informații despre produse și servicii, întreprinderile de comerț electronic pot promova cu ușurință brandul lor prin publicarea de cataloage și prin trimiterea de corespondență promoțională directă. Cataloagele trimise direct consumatorilor sunt capabile să atingă rate de răspuns de aproximativ 4,4%, comparativ cu 0,12% asociate buletinelor informative online și alte e-mailuri. Cataloagele tipărite sunt strategii de marketing testate  care pot ajuta clienții să-și cheltuiască banii pe produsele firmelor de comerț electronic.

Un sondaj realizat de Info Trends a arătat că, după primirea unui catalog fizic, aproape 56% dintre clienți vizitează site-ul companiei sau magazinul de cărămizi și mortar.

Coduri de răspuns rapid (Quick response code- QR)

Există momente în care codurile QR  ajută compania să se agațe de clienții potențiali. Adesea, cele mai bune tactici de marketing sunt scoase dintr-o uniune productivă a strategiilor offline și online. Aici intră în joc codurile de răspuns rapid. Ele pot fi combinate meticulos cu pliante fizice, cărți de vizită și corespondență directă, printre altele. Acesta este motivul pentru care companiile trebuie să profite de codurile QR pentru a-și populariza brandul, chiar și pe canalele offline. Această strategie reușește în cele din urmă să facă loc unor experiențe imersive.

Alinierea măsurătorilor de marketing

Cel mai important considerent în timpul asocierii strategiilor de marketing offline cu eforturile online este de a alinia aspectele pentru o experiență mai holistică. În primul rând, trebuie să căutați să creați pagini de destinație personalizate, care să încheie tranzacția pentru un utilizator care a intrat pe site după ce a analizat un anunț offline sau un cod de răspuns rapid, scrie business.com

Întreprinderile online ar trebui, de asemenea, să utilizeze URL-uri scurtate. Există momente când un individ care se uită la o entitate de marketing offline va dori imediat să viziteze site-ul web al mărcii, iar o legătură la îndemână și scurtată poate face o mare diferență.

În cele din urmă, dacă aveți coduri de discount tipărite pe pliante și alte anunțuri, puteți ajuta companiile de comerț electronic prin redirecționarea multor clienți offline către magazinul lor online. Această tactică le permite, de asemenea, să păstreze o evidență a codurilor utilizate și a tranzacțiilor închise.

Pentru ca o afacere e-commerce să supraviețuiască, este necesar să se atingă echilibrul perfect între intuiția online și mișcările offline. Ceea ce trebuie înțeles este că indivizii încă preferă și valorizează experiențele personalizate, indiferent de mediul înconjurător și având o strategie credibilă de direcționare offline, cu siguranță îi pot ajuta să prindă încredere într-o anumită organizație. În final, este un plan de marketing cu mai multe fațete care funcționează, indiferent de produsul pe care îl vând.

Sursa foto: Unsplash