Greșeli de marketing  prin email pe care trebuie să le eviți

Greseli de marketing  prin email pe care trebuie sa le eviti

Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai populare și eficiente moduri de a ajunge la cei care îți cumpără sau folosesc produsul ori serviciul. Multe afaceri preferă să folosească e-mailul pentru a comunica cu audiența target, pentru beneficiile sale în comparație cu alte metode de marketing. Unul dintre motive este faptul că e-mailul a devenit unealta de comunicare preferată din cauza faptului că oamenii își verifică constant căsuța de inbox pe parcursul zilei.

Un studiu al Hubspot arată că 50% dintre chestionați își verifică e-mailul de 10 ori pe zi. Așa că nu e de mirare că este modul favorit al afacerilor și al consumatorilor de a rămâne în legătură.

Există însă câteva greșeli privind marketingul prin e-mail pe care le poți face:

Să nu trimiți un mail de bun-venit

Când cineva își face un cont pe site-ul tău, este vital să le trimiți un e-mail în care să le mulțumești pentru abonare. E atât de important, pentru că aceste e-mailuri au o rată de deschidere de 91%. Cu alte cuvinte, dacă nu folosești un astfel de e-mail în campania ta de marketing, ratezi o mare oportunitate de a îți crește rata de conversie.

Fiecare mail de bun-venit are trei componente de bază:

– Mulțumește abonatului pentru că s-a înscris

– Spune abonatului câte puțin despre afacerea ta

-Spune-le la ce să se aștepte odată ce a intrat în baza ta de date.

Asta e tot ce trebuie să faci. Să nu trimiți un e-mail de bun-venit pare o chestie insignifiantă, dar impactul poate să fie major asupra afacerii tale.

Să începi prea târziu

Este o stigmată că trebuie să ai un site și un produs pe deplin conturat pentru a începe să solicți adrese de mail pentru campania de marketing. S-a dovedit a fi un obiectiv fals.

Dacă vrei să faci un produs sau un serviciu care oferă valoare clienților, poți începe prin a le cere celorlalți să se înscrie cât mai din timp, chiar în timp ce site-ul tău este în curs de dezvoltare, scrie business.com

În multe cazuri, cineva interesat de ceea ce oferi ar putea să se aboneze mai devreme ca să nu rateze start-ul. Poți oferi beneficii suplimentare, cum ar fi conținut gratis, cărți electronice, buletine de știri și multe altele pentru a îți menține publicul inițial implicat în timpul finalizării site-ului. Multe companii fac greșeala de a aștepta până când este prea târziu pentru a începe marketingul prin e-mail. Evită să faci acest lucru și gândește-te la metode prin care ai putea atrage oameni chiar înainte ca site-ul sau produsul să fie gata pe deplin.

Nu respectați promisiunile

O altă mare greșeală pe care o fac oamenii atunci când elaborează strategia de marketing prin -mail este că nu respectă promisiunile făcute inițial clienților. Este posibil ca garanția să fi fost făcută în e-mailul de bun-venit, în timpul unuei convorbiri pe chat sau chiar în timpul așteptărilor pe care le-ați stabilit când le-ați cerut clienților să se aboneze site-ului.

Când vorbim despre așteptări, vorbim despre două lucruri: frecvență și calitate. De exemplu, dacă promiți că trimiți abonaților un ghid de ajutor săptămânal pentru a îi ajuta să își dezvolte afacerea, trebuie să respecți această frecvență. Dacă promiți o dată pe săptămână, plus advertisingul, ei se vor dezabona rapid. Scopul este să te gândești la ce dorești să furnizezi abonaților prin e-mail și să îți urmezi planul întocmai.

Pe măsură ce lucrezi la sistemul, gândește-te cum te-ai simți dacă tu ai fi abonatul. Ce ai vrea să primești dacă ai fi client? Cum ți-ar plăcea să fii tratat?  Toate aceste întrebări te vor ajuta să scrii o copie de e-mail și o campanie de tip killer, care să țină clienții fericiți pentru anii următori.

Sursă foto: Unsplash