Instrumente Facebook pentru optimizarea marketingului

Instrumente Facebook pentru optimizarea marketingului

Cu mai multe instrumente Facebook, indiferent dacă sunt instrumente de platformă Facebook sau terțe, puteți, de asemenea, să maximizați funcționalitatea paginii dvs. De exemplu, poate fi dificil să organizați concursuri Facebook fără un instrument de concurs social. În mod similar, postarea în fiecare zi la intervale constante poate fi dificilă fără postarea automată.

1. Manager Facebook Ads

Prin intermediul Facebook Ads Manager, compania dvs. poate difuza reclame pe toate aplicațiile Facebook. Asta înseamnă nu doar Facebook, ci și Instagram, Messenger și Audience Network. Și crearea de anunțuri este doar începutul – veți obține și capacități de planificare, plasare și urmărire. În ciuda cât de cuprinzător este acest instrument, este conceput chiar și pentru agenții de publicitate începători, scrie business.com.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Caracteristici:

  • Crearea și duplicarea rapidă și ghidată a anunțurilor
  • Instrumente de direcționare a anunțurilor
  • Ajustări bugetare și revizuiri
  • Rapoarte de anunțuri în timp real
  • Valori, grafice și tabele extinse ale anunțurilor

2. Facebook Audience Insights

Facebook Audience Insights vă oferă informații despre toți utilizatorii Facebook, permițându-vă să aflați despre datele demografice și interesele publicului dvs. Cu aceste informații, puteți furniza cel mai bine conținutul dvs. la baza de spectatori.

Caracteristici:

  • Informații despre demografia și comportamentul publicului dvs.
  • Statistici publicitare pentru o eficiență creativă mai puternică
  • Statistici din industrie despre tendințele care vă pot afecta strategia de marketing
  • Informații despre strategii pentru a viza anumite segmente de public sau platforme
  • Prezentări despre sezonul de sărbători pentru maximizarea vânzărilor

3. Planul Facebook

Blueprint este centrul de învățare al Facebook. Include tutoriale pas cu pas pentru editorii media, creatorii de conținut și alte companii care folosesc pagini de afaceri Facebook. Subiectele includ stabilirea unei prezențe online, dezvoltarea relațiilor cu clienții și optimizarea conținutului.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Caracteristici:

  • Zeci de tutoriale scurte, semnificative pas cu pas
  • Lecții organizate în funcție de popularitate și relația cu vânzările și publicitatea
  • Certificări Facebook Blueprint
  • Cursuri avansate de publicitate
  • Acces la grupuri deținute de alți proprietari de afaceri și profesioniști în marketing

4. Experimente Facebook

Experimentele Facebook înseamnă un hub pentru testarea campaniilor dvs. publicitare. Include șabloane de analiză pentru actualizări mai puternice și mai semnificative. Folosiți-l pentru a afla mai multe despre cunoașterea mărcii, creșterea conversiei și succesul unei campanii recente față de alta.

Caracteristici:

  • Testarea A / B
  • Testarea rezistenței
  • Testarea sondajului de marcă
  • Testarea optimizării bugetului campaniei

5. Biblioteca publicitară Facebook

Prin intermediul Bibliotecii de anunțuri Facebook, puteți răsfoi orice anunțuri difuzate în prezent pe Facebook, Instagram și pe toate celelalte platforme pe care le deține Facebook. Folosiți-l pentru a compara anunțurile dvs. cu altele pe care le-ar putea întâlni publicul.

Caracteristici:

  • Rapoarte despre reclame pentru probleme sociale sau cicluri electorale
  • Suma cheltuielilor în funcție de agentul de publicitate și locație
  • Instrumentele API și căutările de cuvinte cheie personalizate
  • Căutați filtre pentru subiect, locație și pagină
  • Acces la reclame politice și sociale inactive din ultimii șapte ani

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

6. Facebook Pixel

Facebook Pixel este un șir de cod pe care îl puteți adăuga pe site-ul companiei dvs. (mai degrabă decât un instrument pe care îl vizitați în cadrul Facebook). Cu Facebook Pixel pe site-ul dvs. web, puteți asocia achizițiile pe site-ul dvs. cu anunțurile dvs. Facebook.

Caracteristici:

  • Măsurători de conversie pe mai multe dispozitive
  • Optimizarea anunțurilor pentru publicul probabil
  • Anunțuri dinamice pentru a reaminti vizitatorilor site-ului web produsele vizionate
  • Date despre modul în care vizitatorii folosesc site-ul dvs. web
  • Informații despre care dintre anunțurile dvs. de pe Facebook duc la achiziții
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •