Limitările Inteligenței artificiale în marketing

Alo, Romania?! Aici Inteligenta Artificiala

Inteligența artificială  în marketing este aproape comună în prezent. Este posibil ca întreprinderile mici să acceseze instrumentele AI și să le incorporeze în activitățile lor de marketing.

De exemplu, Amazon pune la dispoziția vânzătorilor care folosesc consola AWS un motor de recomandare a produsului în timp real. Acesta și alte instrumente fac posibilă utilizarea datelor pentru a lua decizii mai bune și pentru a genera conversii, scrie business.com.

Promisiunea AI în marketing este că va oferi o personalizare mai mare, perspective de marketing mai bune și randamente mai mari din campaniile publicitare. Astăzi, folosim AI pentru a detecta tiparele din seturi de date enorme ale comportamentului utilizatorilor. AI ajută la optimizarea campaniilor publicitare pentru a maximiza clicurile și automatizează personalizarea conținutului.

Cu toate acestea, unele dintre promisiunile pe care AI le face se pot dovedi a fi dăunătoare pentru reputația și imaginea unei afaceri. Deși AI este în creștere și există deja în campaniile de marketing ale multor companii, este important să fim precauți. Ca proprietari de afaceri, trebuie să fiți conștienți de limitările și capcanele AI atunci când investiți în aceasta.

În știrile recente, a existat o serie de incidente care prezintă AI ca fiind insuficientă. Ele indică faptul că nu vă puteți permite să vă bazați pe AI fără supraveghere.

AI nu este capabilă să înțeleagă și să identifice prejudecățile umane. Când este bazat pe date care reflectă eroarea umană, rezultatele vor fi, de asemenea, predispuse la erori.

Fără supraveghere, AI poate duce la un dezastru de PR și vă poate afecta negativ afacerea. De asemenea, este important să rețineți că utilizarea de AI este restricționată în câteva moduri datorită regulilor actului GDPR.

Actul GDPR are drept scop protejarea vieții private a persoanelor. Un mod în care acest lucru a afectat marketingul întreprinderilor este că urmărirea comportamentelor utilizatorilor online fără consimțământ este ilegală. Trebuie să obțineți consimțământ direct și explicit înainte de a putea urmări ce face un utilizator pe site-ul dvs. De asemenea, este ilegal să folosiți instrumente ale unor terți, deoarece nu aveți acordul direct.

Există două zone potențiale cu probleme în AI de care fiecare afacere ar trebui să fie conștientă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •