Content, influenceri și curaj! Iată concluziile conferinței „Marketing în Direct” – 2016

Alex Dona, la conferinta Marketing in direct

Joi, 29 septembrie 2016, la Clubul Diplomatic București, a avut loc cea de-a 8-a ediție a Conferinței „Marketing în Direct” (MID). Circa 220 de participanţi au avut ocazia să afle direct de la cei 11 specialiști în domeniu că Social Media trebuie privită nu doar ca o strategie, ci drept un real canal media, pentru a fi cu un pas înaintea concurenței.

Conferința MID a debutat cu prelegerea lui Zoe Cairns, expertul numărul 1 în Marea Britanie în Social Media & Online Marketing. Cairns a lansat întrebarea referitoare la necesitatea influențatorilor în procesul de marketare și și-a prezentat propria strategie de reprezentare brand prin intermediul acestora, precum şi un model de planificare conţinut în social media.

Stela Toderașcu, Senior Manager Commercial Marketing Avon pentru România și Moldova, a pus accentul pe importanța creării unui conținut puternic în comunicarea brandului către consumatori. Potrivit viziunii ei, majoritatea acestora preferă să-și obțină informațiile din articole având conținut relevant, extras din întâmplări reale ale membrilor comunității Avon.

Mai departe, Alex Dona, specialist în media cross-platform și Managing Partner al TimesNewRoman.ro, a pus accentul pe conținutul care provoacă convenționalul și pe mesajul pe care acesta îl transmite prin provocarea unor zone „interzise” de subiecte. El este de părere că asumarea unor riscuri în comunicarea mesajului, cunoscând necesitățile clientului, poate suplini alocarea unui buget în acest sens.

Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media din România, a prezentat cele 10 modalități proprii pentru creșterea vânzărilor prin mediul de socializare online. Iterând platformele cele mai utilizate, el a pus accentul pe canalele pe care acestea le pun la îndemâna utilizatorilor lor.