Cele zece legi în social media marketing

Cele zece legi in social media marketing

Valorificând puterea pe care o are social media și marketingul de conținut, vă puteți crește, în mod semnificativ,  publicul și baza de clienți. În același timp, poate fi o adevărată provocare dacă porniți la drum fără să aveți o oarecare experiență sau fără o înțelegere clară a acestor două instrumente. Respectând următoarele zece legi, după cum sunt enumerate într-un articol pe entrepreneur.com, aveți mai multe șanse de a crea o fundație solidă care să servească brandul și clienții.

1. Legea ascultării
Succesul în social media și în marketingul de conținut necesită mai multă ascultare și mai puțină vorbă. Urmăriți conținutul online al publicului țintă și implicați-vă în discuții pentru a afla ce este important pentru el. Numai atunci veți putea crea conținut și veți stimula conversații care adaugă, mai degrabă, valoare vieții lui decât haos.

2. Legea concentrării
Este mai bine să vă specializați într-un domeniu, decât să faceți de toate și nimic calitativ. O strategie de marketing și social media bine concentrată, destinată construirii unui brand puternic, are mai mari șanse de succes decât o strategie amplă care încearcă să fie totul, pentru toți oamenii.

3. Legea calității
Calitatea depășește cantitatea. Este mai util să aveți o mie de de conexiuni online care citesc, distribuie și vorbesc despre conținutul vostru cu publicul lor, decât zece mii de conexiuni care dispar după prima interacțiune cu voi.

4. Legea răbdării
Succesul în social media și în marketingul de conținut nu se întâmplă peste noapte. Chiar dacă este posibil săÎn timp ce este posibil să prindeți fulgerul într-o sticlă, este mult mai probabil că va trebui să vă angajeze la călătoria lungă pentru a obține rezultate.

5. Legea compoziției
Dacă publicați conținut foarte bun și de calitate, și depuneți efort pentru a vă organiza publicul online format din followeri de calitate, aceștia vor împărtăși acel conținut cu publicul lor pe Twitter, Facebook, LinkedIn, propriile bloguri și multe altele.

În momentul în care publicul distribuie și discută despre conținutul vostru, apr noi afișări în motoarele de căutare precum Google, care apar la căutarea cuvintelor cheie. Aceste afișări ar putea crește până la sute sau mii de metode potențiale prin care oameni pot să vă găsească online.