Care sunt cele mai eficiente metode de fidelizare a consumatorilor digitali?

eMAG, OLX și elefant.ro, platformele online de pe care românii cumpără cel mai des

Magazinele de fashion au cea mai bună rată de atragere şi retenţie a traficului online, dar şi de conversie a vizitatorilor în clienţi. Principalele metode care ajută retailerii de modă să mulţumească şi să loializeze consumatorii sunt atât stocul şi diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promoţionale constante, dar şi campaniile de remarketing bine implementate, spun specialiştii Teamshare, cea mai mare platformă de e-commerce 100% integrată din România.

Potrivit informaţiilor Teamshare, marketing-ul joacă un rol esenţial în menţinerea unei rate ridicate de trafic pe site-urile retailerilor, cu atât mai mult vara, în afara vârfului de vânzări în e-commerce. Iar majoritatea analiştilor şi oamenilor de marketing atestă eficienţa retargeting-ului în transformarea vizitatorilor unui magazin online în clienţi şi în creşterea ratei de conversie a acestora.

„Strategiile de retargeting au ca scop transformarea vizitatorilor în clienţi şi creşterea ratei de loialitate a clienţilor actuali. Acesta poate fi atins atât prin oferirea de recomandări de produse live – direct pe site, cât și prin oferirea de discount-uri pe e-mail sau transmiterea unui SMS promoţional. Impactul retargeting-ului asupra cumpărătorilor rămâne unul pozitiv, crescând atât loialitatea faţă de magazinul online, cât şi rata de conversie a magazinului în cauză cu până la 100%”, explică Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.

Conform Teamshare, care pune la dispoziţia shop-urilor online din portofoliu inclusiv servicii de retargeting şi remarketing prin parteneriatul cu Retargeting.biz, platformă specializată pe astfel de soluţiii, cele mai populare strategii de retargeting în rândul comercianţilor sunt e-mail retargeting, on site retargeting și SMS retargeting. Acestea au la bază un istoric al acţiunilor vizitatorilor, astfel că, în funcţie de situație, se transmite un mesaj personalizat fiecăruia.

Mai mult, conform experţilor Teamshare şi Retargeting.biz, campaniile de retargeting pot fi rulate în orice perioadă a anului, indiferent de timpul zilei.

Citeşte şi Cum pot reduce retailerii rata abandonului coșului de cumpărături