Cosmetic Plant: Produsele pentru plajă generează o treime din vânzările companiei în lunile de vară

Cosmetic Plant: Produsele pentru plajă generează o treime din vânzările companiei în lunile de vară

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, extinde gama de produse pentru protecție solară prin noua gamă Cocos, estimând o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor din această vară pe acest segment, precum și atragerea unei noi categorii de clientelă.

„Noua gamă de produse se adresează unei categorii de persoane interesate de produse de protecţie solară cu ingrediente de bază BIO şi care nu conţin parabeni, această nişă fiind încă insuficient exploatată. Astfel, estimăm că, vom putea observa o creștere de circa 10% a vânzărilor pe segmentul produselor de plajă, mai ales dacă vremea va fi favorabilă, comparativ cu anul anterior, când acestea au generat peste 30% din totalul vânzărilor din lunile de vară”, a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, emulsiile de plajă reprezintă peste 87% din totalul vânzărilor de produse pentru protecție solară, în timp ce uleiurile de plajă însumează 13%. De asemenea, în ultima perioadă, compania a remarcat un interes crescut pentru produsele de protecție solară cu factori de protecție cât mai ridicați, respectiv 30 și 50.

„Motivele care stau la baza comportamentului de consum se restrâng asupra riscurilor pe care expunerea la soare le prezintă, începând de la îmbătrânirea prematură a pielii și până la pericolul cancerului de piele. Conștientizarea româncelor în acest sens a cunoscut o creștere considerabilă în ultimii ani, acestea fiind astăzi mult mai precaute și atente atât la ingredientele produselor, cât și la ambalajul acestora”, a menționat reprezentanta companiei.

Astfel, pe lângă un factor de protecție cât mai ridicat împotriva radiațiilor UV, femeile acordă o atenție importantă și compoziției produselor, căutând ingrediente naturale, chiar BIO. De asemenea, tipul formulei și lipsa parabenilor facilitează decizia de achiziție. Nu în ultimul rând, produsele ambalate în flacoane cu pompiță prezintă un interes crescut în fața clientelor, care, în proporție de 60% optează pentru această variantă în detrimentul ambalajelor clasice.

Citeşte şi Business românesc la a 3-a generaţie: Cum a evoluat afacerea Cosmetic Plant în 25 de ani

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •