Compania românească DocProcess își extinde echipa de management

Bogdan Georgescu, in echipa de management DocProcess

DocProcess, furnizor de servicii pentru digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale (financiar, contabil, achiziții, logistică, bănci și asigurări), deținut de către antreprenorii români Liviu și Daniela Apolozan, l-a cooptat de la 1 iulie în echipa de management pe Bogdan Georgescu, în poziția de Director Comercial. Funcția este nou creată în organigramă și face parte din planurile de dezvoltare ale companiei.

Din această poziție, Bogdan Georgescu este responsabil pentru strategia comercială și dezvoltarea business-ului DocProcess.

„DocProcess activează pe o piață în continuă creștere, iar planurile noastre de dezvoltare trebuie să urmeze acest ritm. În acest an, am făcut primii pași pe piața externă, în Franța, unde am deschis și un centru de dezvoltare software, și vrem să intrăm pe toate piețele din Uniunea Europeană. În acest context, extinderea echipei a fost obligatorie. Cred că experiența lui Bogdan din sfera serviciilor digitale, dar și a celor de HR ne va ajuta în atingerea obiectivelor DocProcess”, a declarat Liviu Apolozan, CEO DocProcess.

Bogdan Georgescu are o experiență de circa 17 ani în vânzări, acumulată în companii precum UPC, Telemobil, Unicredit și Vodafone, unde a deținut poziții de conducere. Din 2013, a intrat în domeniul consultanței în HR, inițial ca partener al firmei Stein&Partner, iar din 2015 prin propria firmă – People Point/Human Capital Advisors.

„Am acceptat cu entuziasm această provocare profesională: să contribui la scalarea business-ului DocProcess, care activează pe o piață atât de dinamică precum cea a digitalizării. Utilizarea RPA (Robotic Process Automation) în automatizarea proceselor de back-office eficientizează activitatea unei companii atât la nivel de angajat, cât și de manager, iar misiunea noastră este să facem cunoscute aceste beneficii. În perioada următoare ne vom concentra pe îmbunătățirea produselor noastre și pe extinderea activității atât în țară, cât și pe piețele externe”, a declarat Bogdan Georgescu.

În prezent, compania are o echipă de peste 50 de angajați în România și Franța și are în plan extinderea acesteia.

Citește și: Compania Interact își întărește echipa

La nivel global, compania are peste 3.200 de clienți, care și-au mărit eficiența proceselor financiare, de achiziții și de logistică cu ajutorul soluțiilor de automatizare prin RPA (Robotic Process Automation).

Clienții DocProcess sunt societăți de tipul SSC (Shared services centers), BPOs (Business process outsourcing) și companii mari din zona de retail, automotive, bănci și asigurări. Aceștia își propun să automatizeze diverse procese pentru a ușura activitatea angajaților și a crește eficiența și productivitatea.

Planurile companiei includ de asemenea sectorul B2G – business-to-government -, din 2020 urmând să intre în vigoare o Directivă UE privind transformarea digitală în administrația publică.

DocProcess este o companie 100% românească, înființată în anul 2005 de către familia Apolozan. Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 1,65 milioane de euro și estimează un nivel de 2,7 milioane euro în acest an.

DocProcess susține procesul de eficientizare a companiilor prin transformare digitală și RPA (Robotic Process Automation). Platformele DocProcess automatizează procese financiare (Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, eInvocing), de achiziții, logistică și din domeniul bancar și al asigurărilor, ajutând companiile să elimine documentele pe hârtie și munca manuală repetitivă.