Dialogurile Manager Express – Experiența Clientului

Marți 13 mai 2014, între orele 9.00 și 14.00, la Hotel Intercontinental, București, sala Modigliani, Medien Conferences – divizia de evenimente a grupului Medien Holding, împreună cu revista Manager Express, vă invită la prima ediție a evenimentului „Dialogurile Manager Express – Experiența Clientului”.

Într-o lume aflată încă în criză financiară, în care piața se contractă, iar marjele de profit se caută după virgulă, clientul și experiența lui de cumpărare au devenit piatra de hotar a oricărei afaceri.

Clienții și-au pierdut loialitatea față de branduri, și-au schimbat obiceiurile de consum, au mai puțină încredere și alte așteptări. Au, în schimb, mai multă putere decât oricând.

Iată de ce, în cadrul acestei prime ediții dedicate directorilor de companii, antreprenorilor, directorilor de vânzări, comerciali, de marketing, de producție, de HR, account managerilor etc., ne propunem să privim lumea din perspectiva clienților – în sensul înțelegerii modului lor de a gândi -, să găsim soluții flexibile și inovatoare, astfel încât să știm ce vor clienții, chiar înaintea lor.

Agenda

Dialogurile Manager Express, 13 mai 2014 – Cum să faci vânzarea o experienţă de calitate pentru client

9.00-9.30 inregistrare si cafea de bun-venit

Moderator: Rodica Nicolae

9.30 – 10.30 Panel I:

  • Percepţia consumatorului român despre produsele / serviciile noastre? Cum stăm?
  • Prezentare rezultate studiu EY & Customer Focus
  • Elena Badea, Director de Marketing şi Comunicare, EY România
  • Elena Călin, Coach & Culture Consultant, Customer Focus
  • Q&A

10.30 – 11.00 pauza de cafea

11.00 – 13.00 Panel II:

  • Ce putem face pentru a-i oferi clientului o experienţă de calitate? Ce avem de făcut?

Subiecte:

  • Calitatea serviciilor vine din calitatea oamenilor
  • Vânzarea înseamnă încredere
  • Unde începe şi unde se termină procesul de vânzare?
  • Satisfacţia clientului intern se recunoaşte în satisfacţia celui extern
  • Clientul cumpără emoţii şi sentimente
  • Costuri generate de valoarea adăugată în procesul de vânzare
  • Bune practici în livrarea produselor / serviciilor

 

  • Florin Scarlat, Director General, BitSolutions
  • Adrian Florea, Managing Partner, Trend Consult
  • Călin Cavaleru, Managing Partner, HDTI
  • Radu Apostol, senior consultant, Interact

Q&A

13.00 – 14.00 Lunch

Pentru înscriere, descărcați și formularul disponibil Formular Dialogurile Manager Express