O româncă de 38 de ani, noul manager de marketing al Coca-Cola

Natalia Stroe, in varsta de 38 de ani, este noul Marketing & Business Development Manager al companiei Coca-Cola HBC Romania.

Natalia Stroe, în vârstă de 38 de ani, este noul marketing & business development manager al companiei Coca-Cola HBC România.

Natalia Stroe va prelua conducerea departamentului de marketing al Coca-Cola HBC România de la 1 mai, poziție în care îl va înlocui pe Mihai Marinescu, care a deținut această funcție timp de un an, anunță ZF.

Citește și Vincent Sabot, noul CEO al New Frontier Solutions

Potrivit paginii personale de LinkedIn, Natalia Stroe a ocupat, în cadrul companiei Coca-Cola, funcțiile de Marketing Manager SBs România & Moldova, Group Brand Manager, CSD Marketing Manager și Senior Brand Manager, printre altele.

Citește și Laurenţiu Trocan, noul Country Sales Manager al D-Link România

Nu în ultimul rând, înainte să se angajeze la Coca-Cola, Natalia Stroe a fost Brand Manager Winston, Camel, Popular în cadrul JTI.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •