Abilitatea de a se concentra total pe ce spun si pe ce nu spun clienții, pentru a înțelege ce s-a spus în contextul dorințelor acestora și de a sprijini exprimarea de sine a clienților.
Mediator-facilitator: RALUCA MOHANU
Data si orarul de desfășurare: 22 IANUARIE 2013, între 18:00-21:00a. Sprijină clienții și intențiile lor și nu pe cele proprii;
b. Ascultă preocupările, scopurile, valorile si convingerile clienților despre ceea ce este sau nu este posibil;
c. Distinge între cuvinte, tonul vocii și limbajul corpului;
d. Sumarizează, parafreazează, reiterează, reflectă ceea ce au spus clienții pentru a asigura claritate și înțelegere deplină;
e. Încurajează, acceptă, explorează și întăresșe exprimarea emoțiilor, percepțiilor, preocupărilor, convingerilor, și construiește pe ideile și abordările clienților;
g. Extrage esența și înțelege ce este important din comunicarea clienților si și îi ajută să ajungă unde își propun, mai degraba decât să se angajeze în povești descriptive lungi
h. Permite clienților să exploreze și să lămurească situația în cauză, fără judecată sau atașament, pentru a iniția noi acțiuni.
Locul de desfășurare: Sediul MindMaster, București (zona Grozavesti, vis-a-vis de Hotelul Yesterday).
Taxa de participare:
– Membrii ARC – cu cotizatia plătită la zi, pot participa fără taxă în limita celor șase sesiuni gratuite;
– Participanții non-membri ARC (specialiști în domeniile resurse umane, management, PR, etc): 100 lei. Înscrierea se va face sub formula ”primul inscris, primul venit” completând formularul on-line disponibil AICI.
Taxa de participare se achită în numerar la începutul evenimentului.