Cinci filme documentare care te vor ajuta sa devii un antreprenor mai bun

Documentar: Happy

Cu câteva zile în urmă vă recomandam cinci cărți din 2015 pentru managerii de resurse umane, astăzi aflăm despre cinci documentare din care puteți învăța lecții importante despre antreprenoriat.

1. Jiro Dreams Of Sushi

Acest documentar din 2011 îi urmărește povestea lui Jiro Ono, proprietar al restaurantului Sukiyabashi Jiro. Localul său a fost răsplătit cu trei stele Michelin chiar dacă are doar 10 locuri, dar este considerat ca fiind cel mai bun restaurant de sushi din lume. Jiro Ono este exemplul antrerenorului pasionat până la obsesie de afacerea sa, nu de profit sau de faimă. Scopul său este să ofere clienților cel mai bun sushi.

2. Burt’s Bees

Lansat în 2013, documentarul spune povestea unei afaceri cu miere care s-a dezvoltat într-o companie de cosmetice cotată acum la 1 milioar de dolari. Burt Shavitz te poate învăța multe despre importanța construirii unui brand pe valori autentice și despre arta de a nu face compromisuri.

3. Print the Legend

Documentarul Print the Legend a fost lansat anul trecut și urmărește evoluția industriei de 3D printing examinând companii precum MakerBot, Formlabs sau Stratasys și analizând care sunt scenariile posibile pentru viitorul acestui domeniu. Pe lângă imaginea din interior al unor companii fondate de oameni cu personalități puternice și foarte diferite, documentarul atinge inclusive un subiect controversat, dorința lui Cody Wilson de a crea arme de foc cu ajutorul acestei noi tehnologii.

4. Inside: Lego

Lansat ca un scurtmetraj în 2014, Inside Lego este o plimbare prin sediul Lego din Danemarca. Veți descoperi pe parcursul acestui documentar cum o companie care pierdea cu 10 ani în urmă un million de dolari în fiecare zi înainte de a-și schimba strategia și a deveni un brand cu încasări uriașe.

5. Happy

Documentarul realizat în 2011 este o călătorie prin lume pentru a afla ce anume îi face pe oameni fericiți. Printre intervievați se numără oameni de știință, cercetători și lideri de opinie. Scopul acestei producții este atât să explice cum funcționează fericirea, dar și cum o putem atinge în viață.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •