Cum va schimba tehnologia marketingul

Cum va schimba tehnologia marketingul

Pe măsură ce anii trec peisajul marketingului se schimbă și el. Ne bazăm pe tehnologie pentru a atinge audiența și pentru a transmite mesajul nostru targetului țintit, iar ceea ce a funcționat ieri, nu va funcționa neapărat și astăzi.

În acest peisaj în continuă mișcare, cunoașterea este putere. Să fii la curent cu ultimele trenduri și ce ar putea ele să devină este cheia succesului în dezvoltarea unei strategii de marketing care va avea succes.

Iată câteva tendințe de marketing care vor funcționa în anii următori:

Social Media

Ne gândim la social media ca la un instrument care ne amplifică conținutul și îl prezintă audienței noastre. Să știi unde și la ce audiență să ajungi a fost mereu cheia spre un mesaj care rezonează cu ceea ce oamenii țintesc. Diferența în următorii ani este nevoia de a recunoaște că aceste canale devin locuri din ce în ce mai eficiente pentru a crea un conținut uimitor, astfel încât mesajul pe care îl transmitem să fie observat.

În timp ce blogul sau site-ul pe care le deții sunt cu siguranță instrumente utile, clienții caută din ce în ce mai mult o experiență unică atunci când interacționează cu conținutul online.

Facebook Instant Articles preia conducerea oferind o gamă largă de instrumente care ajută conținutul să iasă în evidență și conferă o experiență unică pentru audiența ta. Lucru care îți oferă acces la instrumentele necesare pentru a îți personaliza mesajul. În vreme ce multă lume se îndreaptă spre vizualizarea conținutului de pe un smartphone, se așteaptă ca marketingul să se ocupe de latura optimizării strategiei pe mobile.

În plus, și Snapchat și instagram au reușit să introducă modalități de externalizaare a linkurilor pentru experiența utilizatorilor. Lucru care vă oferă posibilitatea de a trimite pe cineva direct pe o pagina web personalizată.

Dezvoltarea automatizării marketingului

„În medie, 49% dintre companii utilizează în prezent automatizări de marketing, mai mult de jumătate dintre companiile B2B (55%) care urmează să  adopte această tehnologie „, portivit statisticilor CMO.

Mai mult content video

Pentru că peisajul digital este preluat de smartphone-uri și tablete, comercianții vor începe să creeze conținut care să genereze engagement, adică se concentrează mai mult pe video, scrie CoxBlue.

Potrivit Smart Insights, 82% dintre consumatorii chestionați au declarat că preferă un conținut video, față de alte tipuri de postări de pe social media.

Chatbots- roboți de mesagerie

Chatbot-urile sunt uimitoare pentru că merg acolo unde sunt deja clienții, pe platforme mobile și pe platforme de mesagerie, dar sunt suficient de robuste pentru a le permite să acceseze multe dintre caracteristicile pe care le-ar obține altfel prin intermediul site-ului web. Produsele, întrebările frecvente, informații despre ceea ce reprezintă compania ta și de ce: toate acestea pot fi accesate printr-un chatbot și livrate într-un mod conversativ, personal.

Deși poate fi ușor să te bazezi pe succese anului trecut, aplicând aceeași rețetă și sperând că o să funcționeze, e important să ai o perspectivă deschisă pentru noile trenduri care aduc succesul și în anii următori.

Sursa foto: Unsplash