Cosmetica viitorului (laser, câmp magnetic pulsat, nanoparticule de aur și argint), într-un cabinet din Piața Victoriei

Administratorul cabinetului de cosmetica Slim Concept si al Smart Cosmetic Line SRL investeste permanent in know-how si tehnologie de ultima generatie.

Cu Nicoleta Ranteș aș putea vorbi despre mai multe aspecte ale vieții sale: despre antreprenoriat, deoarece conduce două afaceri, despre estetică și formarea sa în cosmetică, deoarece este și cosmetician, despre studenție, pentru că urmează a doua facultate (cea de Psihologie) sau despre copii, fiindcă este mama a două fetițe.

Am ales, însă, pentru discuția cu administratorul cabinetului de cosmetică Slim Concept și al Smart Cosmetic Line SRL, o altă dimensiune a activității sale – investiția permanentă în know-how și tehnologie de ultimă generație –, urmând ca pe celelalte să le punctăm doar contextual.

De unde vine această „foame” după nou?

Mi se întâmpla să refuz câte un client pentru că nu aveam cu ce să lucrez și știam că nu pot obține rezultate bune fără aparatura necesară. Mai mult decât orice, nu doream să-i creez false speranțe. De aici a început „foamea” după nou. Dar nu numai nou, ci și eficient. Nu achiziționez nici un aparat până nu-l testez și sunt ferm convinsă de eficiența lui și că face exact ceea ce „promite”. Ne-am dorit să putem trata o paletă cât mai largă de probleme ale tenului și nu să efectuăm doar tratamentele faciale clasice de curățare sau hidratare. Scopul nostru este să putem ameliora și chiar trata cazuri grave de acnee, dermatite, urme de acnee, lifting, pete faciale, precum și alte afecțiuni care se rezolvă, de obicei, în cabinetele dermatologice.

Care dintre cele două firme ale dvs. beneficiază de pe urma investițiilor în tehnologie?

Dat fiind faptul că una dintre firme este de import și distribuție de aparatură și cosmetice profesionale, iar cealaltă de tratamente cosmetice, activitatea lor este strâns legată. Evident că în cabinetul cosmetic sunt cele mai noi și eficiente aparate, dar, în același timp, le distribui și în alte centre, prin firma de distribuție.

Alte interviuri: Cum a ajuns o afacere românească – Salad Box – în expansiune pe trei continente, în doar patru ani