Cum să gândești idei de start-up în era digitală

Cum sa gandesti idei de start-up in era digitala

Fiecare antreprenor ambițios are același obiectiv major- ca ideea lor de afacere să devină următorul trend important. Poate fi greu de imaginat, dar Steve Jobs și Mark Zuckerberg au fost la un moment în aceeași poziție ca majoritatea proprietarilor de afaceri.

O idee pentru un start-up ar trebui abordată cu aceeași dedicație ca oricare altă sarcină legată de locul de muncă. Cel mai probabil ideea nu va veni la tine noaptea, în vis, sau în timp ce stai la coadă la supermarket. Deși este un sentiment plăcut, generarea de idei implică organizarea, cercetarea și planificarea. Iată cum poți începe.

Unul dintre punctele forte ale tehnologiei în era digitală este orientat spre simplificarea vieții. Internetul este punctul central pentru a ajuta clienții să își satisfacă nevoile, fie ele mari sau mici. De asemenea, poate fi cea mai mare sursă de inspirație. Începi prin a citi idei de afaceri care au devenit de succes. Mulți antreprenori își împărtășesc poveștile oferind sfaturi pe care companiile la început de drum le pot aplica. Vezi ce a funcționat pentru ei și ce nu.  Cele mai bune idei vin din identificarea probelemor. Pentru Steve Jobs și Steve Wozniac problema era un computer scump. Au reconscut decalajul și au construit Apple I, apoi II și asa mai departe. Pentru antreprenorii de astăzi, brainstormingul este un exercițiu orintat, care necesită la fel de multă creativitate ca și conceptul, scrie entrepreneur.com

Concentrează-te pe tendințele din domeniile care te interesează

Ca potențial proprietar de start-up, ai dezvoltat probabil o nișă bazată pe experiența anterioară, pe viitorul potențial sau pe ambele. Învață totul despre acea nișă în timp ce îți dezvolți pasiunea.

Profită de rețeaua ta

Gândește-te la ultima oară când ai avut o întâlnire de colaborare. Dacă toate lumea vine pregătită cu idei, probabil vei pleca cu cel puțin o oportunitate viabilă. Du-te la cât mai multe evenimente de networking . Cu cât vorbești mai mult cu antreprenori care au aceleași preocupări, cu atât mai mult vei descoperi grijile lor și problemele cu care se confruntă, sau soluțiile pe care le-au găsit. Există de asemenea și o mare posibilitate de a găsi un potențial partener pentru a-ți înființa start-up-ul.

Cum să pui întrebările corecte

Uneori, lansarea unei idei de start-up presupune asumarea unui risc. Dar există întrebări pe care le poți adresa și poți vedea dacă ideea ta are toate elementele necesare pentru a deveni un succes.

Care sunt abilitățile tale? Ești bun la vânzări și marketing? Te pricepi să scrii?

În acest caz, poți începe să consulți alte companii și să observi eforturile lor de marketing. Gândește-te de asemenea să începi un blog sau un site care să îți comercializeze abilitățile.

Ce lipsește?

Fie că vorbim despre viața personală sau profesională, acest lucru este unul dintre cele mai importante considerații pentru o nouă idee. E posibil să crezi că ideea ta are un mare potențial, dar are cineva nevoie de ea? Gândește-te la golurile din viața ta. Dacă ai experiență în anumite domenii, ce instrument sau serviciu ți-ar fi simplificat viața?

Ce serviciu poate oferi o compane mică față de un competitor de tip corporație?

Proprietarii de microîntreprinderi au mai mult succes în formarea relațiilor cu clienții lor. Nota personală poate face o mare diferență, mai ales când lucrezi într-o comunitate loială. Dacă te gândești să lucrezi în evenimente, de exemplu, contactul uman este crucial.

Gândește-te la întrebările pe care investitorii ți le-ar putea pune, dacă îți duci start-up-ul la acel nivel.

Ce îți face ideea diferită? Ai un plan de creștere? Ce fel de ajutor cauți? Dacă te gândești la aceste lucruri de la început, poți stabili dacă ideea ta are sau nu potențial.

Cele mai bune idei de afaceri sunt simple

Indiferent că ești în căutarea unei idei care să fie proiectul tău de suflet cu program integral, sau doar o chestiune de side-job, e bine să începi cu pași mici. Gândește-te la zonele din viața ta în care ai putea umple un gol.

Deși poate părea o provocare, ideea unui start-up este doar prima parte a unei ecuații foarte lungi. Încercarea de a îți transforma ideea în realitate este locul unde mulți întreprinzători întâlnesc obstacole majore. Câte inițiative aparent de succes nu reușsesc să găsească finanțare? În marea majoritatea a cazurilor, acele microîntreprinderi au depășit etapa ideii.

Realitata este că 9 din 10 companii vor eșua. Cu toate astea, dacă dezvolți mai multe idei puternice, poți filtra potențialul fiecăreia și te poți concentra pe cea care prezintă cele mai multe șanse de reușită.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •