Este esențial să faceți pașii potriviți pentru a pune bazele unei companii online cu sediul acasă. Iată ce trebuie să faceți:
- Alegeți numele companiei
- Scrieți un plan de afaceri
- Aflați cerințele legale
- Pregătiți asistența tehnică
Vă puteți îmbunătăți șansele de succes luându-vă timpul necesar pentru a lua în considerare câteva puncte cheie despre afacerea pe care v-o propuneți.
Un număr tot mai mare de întreprinzători încep afaceri online cu sediul acasă. Cu toate acestea, este esențial să faceți pașii potriviți pentru a pune bazele unei astfel de întreprinderi.
Partea distractivă: alegerea unui nume
Afacerile se referă la efectuarea tranzacțiilor cu oameni. Ar trebui să vă gândiți la asta atunci când vă alegeți numele. O comunicare eficientă și profesională vă poate ajuta sau rupe afacerea, așa că e bine să alegeți un nume care să proiecteze imaginea potrivită, scrie business.com.
Citește și: Moduri prin care afacerea ta poate produce mai mulți bani
Numele companiei dvs. este una dintre cele mai importante părți ale modelării imaginii brandului dvs. Desigur, gusturile dvs. vor influența numele companiei pe care îl alegeți, dar ar trebui să vă gândiți și la modul în care doriți ca viitorii clienți să vă vadă întreprinderea.
Trebuie să alegeți un nume care să fie creativ și unic. Un nume de afaceri care să aibă sens pentru ceea ce oferă. De asemenea, nu doriți să alegeți un nume pe care clienții îl pot confunda cu o altă companie. Nici nu vreți unul care să oblige un proprietar existent să vă dea în judecată.
Este, de asemenea, o idee bună să aveți un site web pentru afacerea dvs., chiar dacă nu intenționați să îl utilizați imediat. Înregistrarea numelui site-ului dvs. web vă va proteja numele afacerii împotriva micilor ”intruși” din domeniu, care caută companii fără site-uri web în speranța că, într-o bună zi, proprietarul va plăti o sumă considerabilă pentru dreptul de utilizare a numelui de domeniu.
În cele din urmă, păstrați acest nume suficient de scurt încât să rămână în memoria oamenilor. Google este primul loc în care majoritatea consumatorilor se uită să afle informații despre companii.
Scrieți un plan de afaceri
Aproape orice consultant vă va recomanda să redactați un plan de afaceri – deși unii antreprenori pot să nu fie de acord. Un plan de afaceri nu este o garanție a succesului. Cu toate acestea, este un exercițiu practic în a descoperi toate lucrurile pe care trebuie să le faceți pentru a vă îmbunătăți șansele de succes.
Fiecare plan de afaceri este diferit, dar majoritatea au elemente comune, de exemplu:
- Rezumat
- Descrierea activității
- Analiza pieței
- Descrierea produsului sau serviciului
- Strategia de vânzare și marketing
- Plan financiar
Unele planuri de afaceri includ, de asemenea, o anexă opțională pentru informații prea greoaie pentru partea centrală a documentului.
Citește și: Folosește social media pentru a îți crește afacerea
Acestea sunt informațiile de luat în considerare. Când prezentați planul dvs. părților interesate – de exemplu, investitorilor sau creditorilor – limitați-l la două sau trei pagini. Nu are rost să trimiteți un plan de afaceri de 20 de pagini pe care cineva nu îl va citi niciodată.
Mediul de afaceri este puternic competitiv. În consecință, veți avea nevoie de fiecare avantaj la dispoziția dvs.
Aflați cerințele legale
Chiar dacă lansați o afacere cu sediul acasă, este posibil să trebuiască să respectați anumite cerințe legale. De exemplu, autoritatea poate solicita înregistrarea fiscală sau o licență profesională. În funcție de domeniul sau industria dvs., este posibil să fiți nevoit să depuneți afacerea la agenții de stat sau federale.
De asemenea, este esențial să vă protejați visul de afacere de domiciliu. În consecință, este o idee bună să cumpărați o asigurare de afaceri suplimentară – indiferent dacă dețineți sau închiriați proprietatea.
O poliță de asigurare obișnuită a unui proprietar de locuință sau a unui locatar nu acoperă activitățile de afaceri.
Găsiți asistența tehnică potrivită
Aproape orice afacere poate beneficia de tehnologie. În consecință, este bine să adăugați abilități tehnologice în setul dvs. de instrumente executiv.
În calitate de proprietar de afacere online, cel mai probabil nu veți avea bugetul pentru a angaja o persoană de asistență tehnică pentru a remedia lucrurile de fiecare dată când ceva nu merge bine.
Dacă trebuie să efectuați prezentări, teleconferințe sau videoconferințe, veți dori, de asemenea, să utilizați câteva instrumente de prezentare digitală. Unii furnizori de tehnologie de prezentare sunt:
- Cisco
- Google Hangouts
- Mergi la sedinta
- Alătură-te mie
- TeamViewer
- WebEx
- Zoom
Fiecare furnizor oferă un ghid de utilizare care vă va parcurge în prezentarea produsului.
De asemenea, va trebui să luați în considerare tehnologia principală pe care o puteți utiliza pentru a vă conduce afacerea. De exemplu, vă poate surprinde să știți că, astăzi, multe întreprinderi mici cu un buget limitat își pot permite să profite de instrumentele de analiză a datelor.
Citește și: Ce trebuie să știi înainte de a îți vinde afacerea
Fiecare afacere este diferită, dar majoritatea întreprinderilor pot beneficia de câteva resurse tehnice comune, cum ar fi:
- Software de contabilitate și audit
- Sisteme de stocare și backup în cloud
- Instrumente de comunicare
- Software de management al relațiilor cu clienții (CRM)
- Software de inventar și gestionare a lanțului de aprovizionare
- Sisteme punct-de-vânzare (POS) pentru vânzări cu amănuntul
- Software de productivitate
- Software de management de proiect
Este nevoie de multă muncă pentru a începe o afacere. Cu toate acestea, nimic bun nu devine ușor. Luându-vă timp să luați în considerare posibilitățile pentru afacerea dvs, puteți crește probabilitatea de succes și durabilitate pe termen lung.
Sursa foto: Unsplash