Cum să vă protejați afacerea de faliment

În timp ce numărul întreprindelor care dau faliment a scăzut în mod constat de la Marea Recesiune, există semne de avertizare că această tendință ar putea lua rapid o direcție greșit. Dacă se întâmplă acest lucru, proprietarii de afaceri trebuie să fie pregătiți.

Cercetările de la Curtea Supremă privind depunerile de la instanțele federale arată că cererile de faliment sunt la cele mai joase niveluri de mai mult de un deceniu.

Cu toate acestea, în același timp, falimentele- procesele legale care implică personaje ce nu își pot rambursa datoriile către creditori- sunt în scădere, datoria de afaceri crește rapid.

Raportul recent privind stabilitatea financiară a Rezervei Dederale arată că îmrpumuturile sunt cu 20% mai mari decât anul trecut și subliniază o scădere a protecției creditorilor în fața necapacității de plată.

E un lucru care necesită conștientizare: faptul că datoria și fluxul numerar, mai precis incapacitatea dele gestiona eficient- sunt principalele motive ale falimentului.

Dacă doriți să înțelegeți riscul vânzării bunurilor sau serviciilor dvs. în termeni de credit, înțelegeți mai întâi raportul de credit.

Acordați o atenție deosebită scorului de credit și limitei de credit, ambele vă vor spune multe despre comportamentul de plată al unei companii și despre probabilitatea de a intra în faliment în viitorul apropiat.

Semne rele

 În anii în care am ajutat companiile să gestioneze creditele, am identificat unele steaguri roșii când vine vorba de problemele legate de managementul datoriei:

Modificări ale comportamentului de plată: este un steag roșu important dacă o afacere a încetinit brusc plățile către vânzătorii primari – sau, mai rău, la companiile de utilități responsabile.

În timp ce unele întreprinderi au pur și simplu un stil de plată a facturilor în trecut, este aproape întotdeauna un semn rău dacă nu plătesc pentru apă, lumină sau gaze.

Acesta este de departe cel mai predictiv factor în eșecurile afacerii, deoarece indică o problemă în fluxul de numerar în timp real.

Cum să vă protejați afacerea de faliment

Drepturile fiscale: dacă firmele nu plătesc impozite guvernamentale, aceste garanții se pot stoca rapid cu entitățile locale, de stat și federale. Agențiile guvernamentale vor fi mereu pe primul loc în coada de așteptare pentru a fi plătite din lichidarea activelor companiei.

Hotărâri judecătorești: dacă o afacere duce o altă afacere în instanță pentru facturile neachitate, aceasta ar putea indica o problemă privind fluxul de numerar.

Deși acest lucru nu este întotdeauna cazul, companiile ar trebui să vadă acest lucru ca un steag roșu și să investigheze mai departe. Urmăriți cu atenție această afacere, deoarece ar putea merge deja pe calea falimentului. 

Împărțirea prealabilă a eșecurilor din alte companii: dacă proprietarii de companii s-au implicat în falimente anterioare, în special cele recente, acest lucru crește, de obicei, șansele de insolvabilitate viitoare.

Un proprietar de afaceri care a fost anterior o parte a unei organizații care a trecut prin faliment este mai puțin probabil să aibă forța necesară pentru a lupta împotriva prăbușirii financiare iminente a organizației sale actuale.

Dacă există suficienți din acești factori, probabilitatea falimentului este destul de ridicată. Țineți minte, de asemenea, că atunci când o companie intră în faliment, nu o face în vid. Efectele unui faliment se pot răsfrânge prin întreaga economie și pot provoca un lanț al altora.

Luați în considerare, de exemplu, Hasbro. Jucătorul principal a raportat o scădere cu 13% a vânzărilor în timpul sărbătorilor în urma falimentului Toys R Us. În mod similar, marca de îmbrăcăminte sport Under Armor a simțit efectele comercianților cu amănuntul, cum ar fi falimentul de la Autoritatea pentru Sport.

În astfel de cazuri, furnizorii comerciantului cu amănuntul în faliment se confruntă cu repercusiuni grave, indiferent de calitatea produselor sau serviciilor lor, potrivit business.com

Pentru unii furnizori, un comerciant cu amănuntul de dimensiunea Toys R Us poate reprezenta jumătate din afacerea lor. Când acea bucată de lanț se rupe, rezultatul poate fi o pierdere fatală în lanțul de aprovizionare.

Managementul datoriilor

Protejarea afacerii dvs. împotriva datoriilor vă poate salva de la faliment și poate scuti întreaga economie de câteva probleme. Iată patru sfaturi pentru a manageria propriile datorii și de a gestiona fluxul de numerar pe drumul cel bun:

Plata facturilor la timp

Nu căutați scuze să nu plătiți furnizorilor la timp. Dacă nu plătiți în timp util, în mod inutil vă stricați aceste relații și creșteți încet datoria. Mai mult, dacă obțineți prea mult în urma plăților, furnizorul dvs. ar putea îngheța servicii în totalitatea afacerii dvs. sau chiar vă va duce în instanță.

Raportul dvs. de credit de afaceri va suferi dacă se va întâmpla acest lucru, ceea ce vă va aduce mult mai aproape de faliment. Dacă vă preocupați de orice problemă în care vă îndepliniți plățile, fiți sincer cu furnizorul dvs. cât mai curând posibil. În cele din urmă, este în interesul său să vă ajute, astfel încât să poată asigura plata și afacerea dvs. în viitor.

Dați guvernului ceea ce datorați

Ultimul lucru pe care îl doriți în raportul dvs. de credit este o garanție fiscală. Dacă potențialii vânzători văd că nu plătiți ceea ce se datorează guvernului, probabil se vor gândi că procedați la fel și pentru bunurile sau serviciile oferite de ei.

Asta nu înseamnă că o încălcare fiscală este o pedeapsă cu moartea pentru afacerea dvs., dar nu vreți problema să crească precum un bulgăre de zăpadă. Stabiliți un plan de plată și păstrați-i în condiții bune cu persoanele responsabile.

Învățați să utilizați rapoarte de credit

Rapoartele de credit – atât dvs. cât și cele ale clienților dvs. – reprezintă un instrument vital pentru succesul afacerii dvs. Începeți prin a îl studia pe al dvs. pentru a determina poziția actuală. Clienții potențiali și creditorii se vor uita la acest aspect și doriți să fie impresionați de ceea ce văd.

Un raport de credit este, de asemenea, esențial atunci când sunteți onboarding cu un nou client. Dacă rapoartele clienților generează steaguri roșii, salvați-vă de o durere de cap majoră, dându-le puțin spațiu pentru eroare.

Nu uita de fondul pentru zile negre

Nu presupuneți niciodată că cei mai buni cumpărători ai dvs. nu vor întâmpina probleme cu banii. Dacă monitorizați periodic rapoartele de credit, puteți vedea semne de avertizare timpurii și puteți lucra cu aceștia pentru a-și schimba termenii de plată sau pentru a face alte aranjamente.

Dacă se confruntă cu o cădere financiară, doriți să fiți pregătiți și să aveți un plan de rezervă. Planificați din timp adăugați ceea ce puteți în rezervele dvs. Cei mai buni proprietari de afaceri sunt mereu gata pentru ce e mai rău.

Relațiile

S-ar putea să fi observat că există un factor comun, unificator în fiecare din cele patru sfaturi de mai sus: relație. Este adesea dificil să cultivați relații în lumea finanțelor și creditului și este chiar mai dificilă într-o întreprindere B2B.

Cu toate acestea, relațiile de construcție pot fi singurul cel mai important factor în reușita organizației dvs. de a evita efectul domino de faliment.

Cunoașterea furnizorilor dvs. și a organizațiilor cu care lucrați, obiceiurile lor, punctele de contact și istoria lor financiară ajută mult în depășirea problemelor.

Posibilitatea de a trimite un e-mail sau de a efectua un apel telefonic pentru a elimina orice confuzie sau a răspunde la orice întrebare poate fi vitală pentru o înțelegere corectă a unei situații.

Dacă lucrurile devin problematice, o relație poate ajuta conversațiile dificile să fie mai ușoare și să ducă la un plan de acțiune. Mai mult, poate contribui la minimizarea pagubelor potențiale cauzate de un faliment inevitabil.

Procesul de faliment este lung și obositor și este ceva pe care nicio afacere nu dorește să-l îndure. Deși nu există nici un remediu absolut pentru evitarea efectelor falimentului, practicile financiare solide sunt la fel de importante în momentele bune, precum și în cele de criză, iar gestionarea proactivă a datoriei a fost întotdeauna o parte critică a ecuației.