Idei de succes: JUST Water, premiul global “Cea mai bună soluție de ambalare” cu ambalajul din carton Tetra Pak

Idei de succes JUST Water premiul global Cea mai buna solutie de ambalare cu ambalajul din carton Tetra Pak

JUST Water, brand de apă inovativ din Statele Unite ale Americii, a primit premiul pentru ”Cea mai bună soluție de ambalare” în cadrul Global Bottled Water Congress 2018 pentru ambalajul său unic Tetra Top®.

Idei de succes JUST Water premiul global Cea mai buna solutie de ambalare cu ambalajul din carton Tetra Pak“Misiunea JUST este de a îmbunătăți lucrurile în toate aspectele business-ului, de la materie primă până la ambalare. Noi credem că un ambalaj trebuie să-și protejeze conținutul și să-l ofere consumatorului cu minim impact asupra mediului, având cele mai ridicate standarde atât în ceea ce privește mediul cât și funcționalitatea. Ambalajul Tetra Top este realizat din 82% resurse regenerabile, în principal din carton certificat FSC™ și plastic din surse biologice pe bază de trestie de zahăr. Acest ambalaj ne permite să oferim clienților o soluție mai bună, în timp ce ne îndeplinim misiunea de a reduce poluarea provocată de plastic.”, a declarat Ira Laufer, CEO JUST.

“Suntem bucuroși să vedem că JUST Water a câștigat un premiu atât de prestigios. Acest lucru confirmă că ambalajele de carton sunt foarte relevante în categoria de apă, în special pentru brandurile care vor să facă mai mult pentru mediu, fără să compromită confortul și funcționalitatea din punctul de vedere al consumatorului.”, declară Charles Brand, Executive Vice President Product Management and Commercial Operations la Tetra Pak.

Premiul pentru ”Cea mai bună soluție de ambalare” a fost oferit de juriu brandului JUST Water datorită mesajului puternic transmis și datorită faptului că produsul oferit consumatorului este sustenabil, economic și pragmatic.
Compania JUST Goods a fost lansată în Statele Unite ale Americii în 2015. Datorită succesului înregistrat în America de Nord, produsele au fost lansate în Europa, în august 2018, pe piața din Marea Britanie, iar pentru 2019 și viitor, compania are planuri de extindere globală.

Foto: Pixabay

Citește Se lansează Bucharest Business Fair – primul târg dedicat antreprenoriatului urban creativ din România