Mircea Giurcă: “momondo are la bază un amestec rar de umanitate și tehnologie”

Mircea Giurca_momondo_RO

În plină perioadă de concedii, în care cei care au rămas cu planurile nefăcute găsesc cu greu oferte convenabile, am discutat cu Mircea Giurcă, reprezentantul momondo în România, pentru a afla povestea din spatele business-ului care oferă românilor opţiuni de călătorie personalizate şi funcţionale, cu un singur click.

Mai întâi de toate, ce este momondo.ro?  Este un motor de căutare gratuit care compară cele mai bune oferte din întreaga lume, pentru bilete de avion, hoteluri și mașini de închiriat. Site-ul momondo.ro a fost lansat pe piața din România în 2012 şi beneficiază de o tehnologie și un design care permit, cu un singur click, compararea ofertelor de la mii de agenții de turism și companii aeriene, inclusiv cele low cost, astfel încât utilizatorii să economisească timp și să găsească cel mai bun preț, de fiecare dată.

De unde a aparut ideea acestui tip de business ?

 La nivel global, site-ul momondo a fost fondat de către doi IT-iști entuziaști și pasionați de călătorii și a fost lansat în Danemarca în 2006, ca motor de căutare pentru zboruri. Ambiția fondatorilor a fost aceea de a îmbina tehnologia cu dimensiunea umană și, astfel, de a crea un brand de călătorie care să ofere oamenilor nu numai transparența prețurilor în toate căutările online legate de călătorii, ci și să îi inspire să exploreze noi destinații și să rămână curioși față de lumea din jurul lor.

În prezent, momondo are la bază un amestec rar de umanitate și tehnologie care creează un instrument de pionierat nu numai bazat pe funcționalitate, dar și pe un univers al călătoriilor plin de culoare care inspiră oamenii să călătorească cu sufletul și mintea deschise.