Construirea unei afaceri începe cu elemente fundamentale. Dacă urmați calea și urmați fundamentele puternice, șansele dvs. de succes vor fi mai mari. Dar care sunt acele valori fundamentale pe care trebuie să le respectați? Diferite industrii pot avea propriile nuanțe, dar câteva caracteristici sunt comune tuturor afacerilor de succes.
1. Fiți metodic și calculați riscurile
Deoarece majoritatea proprietarilor de întreprinderi mici vă vor spune că începerea unei afaceri presupune un risc, un studiu publicat de Universitatea Cornell afirmă că antreprenorii de succes nu își asumă riscuri uriașe. În schimb, se uită la alegerile lor și iau decizii logice, calculate, care le vor aduce beneficii. Lumea este plină de mituri despre proprietarii de afaceri care își pun întreaga viață într-un singur risc masiv care s-a dovedit a fi de succes, dar rareori este așa în realitate, scrie business.com.
Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul
Cei mai de succes proprietari de afaceri își iau timpul necesar și observă înainte de a lua deciziile. Nimic nu este impulsiv sau în necunoștință de cauză. Ei cântăresc toate opțiunile disponibile în mod logic și iau decizii măsurate pentru a câștiga cel mai mare avantaj. Companiile care au cele mai mari șanse de a supraviețui în viitor sunt cele care nu riscă totul pe o singură carte”.
2. Planificarea eficientă este critică
Până acum, probabil că v-ați săturat să auziți despre planurile de afaceri, dar să aveți unul vă ajută să vă vizualizați obiectivele. O afacere nouă fără un plan de afaceri este ca o navă fără navigator. Nu știi unde mergi, deci nu ești sigur ce se va întâmpla când vei ajunge acolo.
Cei mai de succes antreprenori știu să-și descrie succesul în termeni pe care îi înțeleg. Nu subestimați puterea de a vă pune gândurile pe hârtie. Nu este mistic sau magic, dar oferă concentrare și vă ajută să vă mențineți cu picioarele pe pământ. Cei mai buni proprietari de întreprinderi mici petrec mult timp planificând și analizând.
3. Aduceți oamenii potriviți la bord
Proprietarii de afaceri mici de succes sunt cei care reușesc să obțină profit din companiile lor. Cu toate acestea, succesul lor nu se datorează faptului că sunt deștepți. După cum menționează Fundația pentru Educație Economică, există o corelație mai strânsă între personalitate și a fi bogat decât între inteligență și succesul financiar. Antreprenorii de succes nu au doar idei bune. Angajează oameni care pot transforma aceste idei în realitate.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Oamenii de care are nevoie afacerea includ reprezentanți de vânzări promițători și abili, profesioniști în marketing și alte domenii pe care le acoperă compania dvs. O afacere mică nu are luxul de a pierde timpul angajând persoane greșite. Au nevoie de oameni care împărtășesc o pasiune pentru afaceri și industria în ansamblu.
4. Identificați propunerea de valoare
Ce face afacerea dvs. pentru oameni? Fie că vindeți un produs sau un serviciu, fie că pur și simplu oferiți consultanță, va trebui să știți de ce oamenii doresc să cumpere produsul dvs. Fără aceste informații, nu veți ști ceea ce vor. Din perspectiva vânzărilor și a marketingului, acesta ar putea fi un dezastru care așteaptă să se desfășoare.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Propunerea dvs. de valoare definește afacerea dvs. pentru client. Nu vindeți un produs unei persoane de pe stradă, expunându-i virtuțile. Mai întâi trebuie să-i facieț să-și dea seama de ce au nevoie de acel produs. Poate că serviciul dvs. este mai eficient decât concurenții? Poate oferiți ceva 100% biodegradabil și ecologic? Definirea unicității produsului dvs. vă ajută să găsiți o piață și să vă faceți compania mai atractivă pentru publicul țintă. Ca urmare, produsul dvs. devine mai ușor de comercializat.
Sursa foto: Unsplash