Adela Râpeanu este noul PR & Marketing Manager al Grupului editorial ALL.
Adela este licenţiată în Comunicare şi Relaţii Publice la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti, are un master în Ştiinţele Comunicării şi recent a primit şi titlul doctoral în aceeaşi disciplină.
A fost bursier Erasmus la Lyon, Franţa, unde a obţinut un Atestat de Studii politice şi PhD visiting Student la Universitatea Sapienza din Roma, Italia.
Debutul profesional l-a făcut la Euroexpo Trade Fairs, unde a contribuit la organizarea Kidex, Advertising Show şi Luxury Show, după care a profitat de oportunitatea unui post în Administraţia Prezidenţială.
Consultant la cabinetul purtătorului de cuvânt, în Departamentul de Comunicare Publică al Preşedinţiei, Adela a avut şansa de a participa şi comunica evenimente majore, precum semnarea Pactului Educaţiei, referendumul pentru votul uninominal, Summit-ul N.A.T.O. de la Bucureşti şi vizita lui G.W. Bush în România, semnarea Tratatului Uniunii Europene de la Lisabona.
Revenită în mediul privat în 2008, Adela a petrecut aproape trei ani ca expert în comunicare al grupului Netbridge Services – Myjob.ro, Okazii şi trafic.ro. Din această perioadă îşi aminteşte cu drag campanii de CSR cu concursul lui Ilie Năstase, Ivan Patzaichin, Leonard Doroftei, George Ogăraru, Julio Iglesias, Andreea Raicu şi Elena Gheorghe, precum şi gestionarea cu succes a crizei retragerii marilor publisheri din trafic.ro în favoarea SATI şi Raportul privind piaţa muncii din România în timpul crizei.
În ultimii doi ani, Adela Râpeanu a fost PR Manager la agenţia de publicitate Godmother şi apoi la 648 Group, o companie de IT & C cu operaţiuni în România şi Statele Unite ale Americii, ambele având în portofoliu clienţi precum Google România sau Dell Inc.
Timp de 6 ani, Adela a fost şi cadru didactic asociat al facultăţii absolvite, unde, între 2006 şi 2011, a predat semiotică, comunicare şi cercetare în publicitate. În 2006, alături de alţi 4 colegi şi prieteni a câştigat medalia de aur la secţiunea Comunicare politică a Olimpiadelor Comunicării.
Compania ALL a fost înfiinţată în 1991, ca prima editură privată cu profil academic şi universitar din România. ALL este fondator al Târgului Internaţional de Carte Gaudeamus, alături de scriitorul Mircea Nedelciu şi SRR şi coorganizator al primelor 10 ediţii.
Astăzi Grupul Editorial ALL este alcătuit din Editura ALL, Editura ALL EDUCAŢIONAL, Editura ALLFA, Editura HELEN EXLEY – CĂRŢI ÎN DAR, Editura Sian Books, Editura Galaxia Copiilor şi societatea de distribuţie BIC ALL Distribution. Profilul iniţial de carte a fost mult diversificat, adaptându-se gusturilor şi cerinţelor cititorilor cu publicări din ştiinţele socio-umane, literatură română şi universală, biografii, memorii, literatură pentru copii, cartea practică şi cartea şcolară.
Dintre aparițiile recente ALL, Adela recomandă cartea maestrului Radu Beligan, „Între acte”.
“Cartea este tot ce promite în prezentarea oficială și mai mult de atât. Este o culegere de însemnări, cugetări, rememorări și comemorări ale unui martor de o incontestabilă valoare a peisajului cultural autohton și european. Scriitura este cursivă, plăcută, citești pe nerăsuflate anecdotele, amintirile și portretele împărtășite de Radu Beligan. Ce este cel mai important: poți ghici o epocă, o generație cu un anume tip de educație, de formare culturală care, din păcate, se regăsesc cu greu astăzi, când, așa cum spunea Marin Preda, timpul nu mai are răbdare.”