Cei șapte pași ulteriori unei delegări eșuate

delegare

Delegarea nu este un task simplu de dus până la capăt. Tendințele de micromanagement și cele perfecționiste sunt comune printre manageri, în special printre cei recent promovați. Unul dintre cele mai dificile aspecte legate de delegare este acceptarea faptul că unii oameni fac lucrurile diferit de tine, dar asta nu înseamnă că le fac greșit. Dar astăzi discutăm despre cazul în care sarcinile delegate revin pe biroul managerului realizate complet greșit.

Primul impuls este acela de a prelua asupra ta responsabilitatea, de a repara greșelile și de a livra un produs despre care știi sigur că ești bun și să te descurci ulterior cu situația în care va trebui să îi explici angajatului de ce produsul final nu seamănă deloc cu ceea ce ți-a predat el. Este varianta sigură, dar greșită. The Muse propune următorii pași:

1. Vorbește cu angajatul în persoană sau măcar la telefon

Să transmiți cuiva că trebuie s refacă tot ceea ce a lucrat este dificil și poate fi complicat să transmiți răbdare, empatie sau umor via e-mail, în timp ce încerci să îi retrasezi cerințele într-o manieră mai simplă pentru a te asigura că de data aceasta a înțeles ce are de făcut. O ședință scurtă, punctuală în care și el se simte suficient de confortabil încât să pună întrebări acolo unde este nesigur ar fi mult mai eficientă.

Citește și: Șase pași spre o delegare corectă și o scurtă poveste

2. Începe conversația cu lucrurile bune

Dacă ai cum, complimentează ceva foarte specific pentru a porni discuția într-un ton pozitiv și pentru a-l ajuta să se simtă confortabil cu aspectele negative pe care urmează să i le comunici. Dacă le percepe ca pe sfaturi, nu ca pe critici, va fi mult mai dornic să livreze un nou produs în ton cu cerințele tale, iar această delegare nouă va fi percepută ca o a doua șansă nu ca pe un moft al managerului. Altfel va deveni defensiv și își va pierde încrederea că poate reface acest task.