20 de instrumente gratuite pentru automatizarea unui business (I)

20 de instrumente gratuite pentru automatizarea unui business (I)

Atunci când are o mie și unu de lucruri de făcut, este în interesul fiecărui proprietar de business mic să-și automatizeze operațiunile și să economisească timp acolo unde este posibil. Dar atunci când cureaua este deja destul de strânsă la capitolul flux de numerar și cheltuieli, investițiile în automatizare nu mai sunt o opțiune realizabilă. Acesta este momentul în care instrumentele de automatizare gratuite sunt extrem de utile.

Automatizează operațiunile de marketing
Campaniile de marketing ale afacerii tale pot prinde viață cu Leadsuis. Citată ca fiind prima platformă de automatizare a marketingului cu adevărat gratuită, companile mici pot profita de versiunea gratuită Leadsuis pentru a crea  pagini de destinație (landing page), e-mailuri, rapoarte, analize web și multe altele.

Partajează fișiere
Evită schimbul interminabil de e-mailuri și economisește timp și efort cu Google Docs. Cu ajutorul acestui instrument, fișierele sunt partajate în Google Drive și pot fi accesate cu ușurință în rândul colegilor de echipă. De asemenea, cu Google Docs poți crea și edita cu ușurință documente esențiale.

Ține ședințe la distanță în mod eficient
Creează un cont gratuit cu Join.Me și începe să găzduiești ședințe remote gratuite cu membrii echipei și clienții, folosind acest instrument de soluții pentru conferințe. Ținând ședințele online, se economisește timp, bani și efort, necesare în organizarea întâlnirilor față în față.

Automatizează cerințele de facturare
Invoicely este o platformă de facturare eficientă și gratuită, pe care zeci de mii de companii mici le utilizează pentru a-și asigura propriile cerințe de facturare în mod simplu, sigur și fără costuri. Poți, de asemenea, cu Invoicely să gestionezi numărul de ore lucrate, cheltuielile, kilometrajul și alte sarcini facturate.

Project Management și multe altele
Ai grijă de nevoile de management de proiect ale afacerii tale cu Apptivo, o colecție de aplicații pentru business management, care se ocupă de project management, colaborare, timesheets și rapoarte de cheltuieli. Cu Apptivo poți gestiona și CRM, inclusiv urmărirea proceselor de vânzare complete.

Repost și Recycle cu un plugin pentru WordPress
Utilizați Revive Social, un plugin pentru WordPress, pentru a republica și recicla articolele tale de pe website în mod regulat. Astfel, te asiguri că beneficiezi la maximum de conținutul scris.

Gestionează finanțele afacerii prin contabilitatea online
Brightbook este o soluție excelentă pentru întreprinderile mici care caută un sistem de contabilitate online fără costuri mari, cum sunt deseori astfel de platforme. Cu Brightbook poți crea facturi, poți încărca facturi și poți plăti online rapid, sigur și gratuit.

Generează lead-uri cu automatizarea gratuită a e-mailurilor
Trimite 400 de e-mailuri pe lună, concepute pentru a genera potențiali clienți și pentru a crea mai multe vânzări, cu versiunea gratuită a SalesAutoPilot. Companiile pot accesa platforma gratuit solicitând un cont de încercare gratuit.

Automatizează postările în social media
Postarea pe social media este consumatoare de timp, dar este necesară dacă vrei și crești interesul social și  implicarea clienților față de business. Recurpost automatizează postările gratuit. De asemenea, poate distribui în mod regulat postările de pe blog în fluxurile de social media.

Organizează, urmărește și ai grijă de potențiali și actuali clienți
HubSpot CRM oferă tot ceea ce are nevoie compania ta pentru a organiza, urmări, atrage și reține gratuit clienții potențiali și actuali. Acest instrument de CRM gratuit are tot ce vei avea nevoie pentru a construi relații cu clienții tăi.

Foto: geralt / pixabay.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •