Perspective în 2017 pentru training, coaching și teambuilding

Perspective în 2017 pentru training, coaching și teambuilding

Este impetuos necesar ca și 2017, programele de teambuilding și training din România să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei, dar și cu noile generații de angajați, spun reprezentanţii HPDI, companie care furnizează soluții de leadership și dezvoltare a resurselor umane, prin servicii de training, coaching și teambuilding.

„Mereu am simțit că digitalizarea, gamificarea și generațiile tinere vor schimba această industrie și că training-urile în sală și  teambuilding-urile clasice vor dispărea încet-încet. Și suntem  și noi pregătiți pentru direcția asta cu programe bazate pe hi-tech, descoperirea și exploatarea inteligenței emoționale, leadership și comunicare autentice, creativitate și gândire out of the box și delegare”, susține Petru Păcuraru, managing partner și trainer HPDI, care estimează o creștere a business-ului cu 30% în 2017.

Un alt proiect pe care mizează cei de la HPDI în 2017 este „Academia First Time Manager”, o serie de sesiuni de training, dedicată managerilor lipsiți de experiență. Scopul acestor cursuri este de a-i învăța pe manageri cum să-și gestioneze timpul, cum să fie niște buni lideri, dar și cum să devină un jucător de echipă, cum și ce să comunice, astfel încât să se ajungă la rezultatele dorite, cum să ofere feedback asertiv și cum să gestioneze și să rezolve conflictele. Programul se desfășoară pe o perioadă de 4 luni și este structurat în 4 module.

Anul trecut, firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, în creștere cu 5% față de anul 2015, potrivit HPDI. În ceea ce privește programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 euro per angajat (fără costurile de cazare).

Companiile își doresc angajați comunicativi și relaxați

Prin intermediul programelor de training, firmele și-au propus ca angajații lor să dezvolte în special abilitățile de comunicare, de gestionare a timpului și de depășire a situațiilor stresante.

„Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, care are ca rezultate cunoaşterea metodelor de generare, structurare şi transmitere a informaţiilor. Training-ul oferă şi abilitatea de a corela conţinutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală şi nonverbală). Foarte căutate au fost și programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management”, susține Petru Păcuraru.