Redeschiderea și pivotarea afacerilor

Redeschiderea si pivotarea afacerilor

Leadershipul include acum și abilități de influențare la distanță

Crearea unui mediu de lucru adaptat la noile cerințe va crea încredere și va face tranziția mai facilă la o modalitate mixtă, virtuală și fizică, de lucru. Prin instruirea liderilor să facă managementul angajaților la distanță, companiile pot ajuta personalul care nu a lucrat niciodată, sau doar ocazional, de acasă să se adapteze eficient la această nouă modalitate.

Susținerea departamentelor care generează cel mai rapid lichiditate și profit

Ca răspuns la transformările din piață, planficarea pentru o revenire fazată deschide oportunitatea analizei proceselor, trecerea la un model de operare mai agil și flexibilitatea pivotarii angajaților la modalitatea de lucrul de acasă. Evident se impune susținerea acelor departamente care generează cel mai rapid lichiditate și profit și reinstruirea liderilor acestora pentru a avea competențe adaptate la noul context.

Citește și: Liderii sunt negustori de speranță 

Accentul trebuie pus acum pe focalizarea echipelor de lucru pe prioritățile fiecărei funcțiuni de business precum financiar și resurse umane. Există oportunitatea de a reduce presiunea pe operațiuni prin digitalizare și generare de valoare(și) în mediul online.

În concluzie

Este necesară identificarea competențelor care pot fi puse împreună dar și a celor care lipsesc, iar acestea trebuie învățate rapid. Operațional o soluție bună este și convocarea angajaților cei mai competenți ca să se logheze oricând și de oriunde și să răspundă cerințelor clienților.

Este importantă achiziția de soluții informatice care să dea eficiență dar mai ales e nevoie de competențe ca echipa săștie să le folosească. Este nevoie de oameni instruiți să răspundă pozitiv schimbării, de manageri care să facă managementul echipei la distanță, de lideri care să facă coaching cu colegii lor.

Citește și: Criza COVID-19 în Europa va pune în pericol 13.000 de corporații

Este nevoie de oameni de echipă care să știe să dea feedback și să comunice eficient și de sisteme de organizare a transferului de cunoștințe între colegi. Compania de mâine este la intersecția dintre oameni și tehnologie. Transformarea potentialului celor două componente în valoare face diferența.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •