Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?

Cum lucrează generația Millennials și cum îi fidelizăm?

Un nou studiu AdReaction de la Kantar Millward Brown, dat publicităţii astăzi, dezvăluie faptul ca Generaţia  Z gândeşte şi reacţionează diferit în privinţa reclamelor, faţă de predecesoarele sale.

Studiul, intitulat AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z?, este primul studiu global de anvergură asupra Generaţiei Z, şi oferă un ghid dedicat practicienilor marketingului pentru captarea interesului acestui grup important de consumatori.

Studiul analizează principalele tipare de consum de media, atitudini legate de reclame si reacţii la diferite abordari creative, şi se bazează pe sondarea opiniei a peste 23.000 de consumatori din 39 de ţări.

Este pentru prima dată când a fost posibilă explorarea opiniilor primilor reprezentanţi ai Generaţiei Z – acum în vârstă de 16-19 ani – care devin din ce în  ce mai importanţi pentru branduri dintr-o mare varietate de categorii şi produse. Generaţia numără aproximativ 2 miliarde de membri la nivel global.

Studiul AdReaction: Cum captăm interesul generaţiilor X, Y şi Z? evidenţiază faptul că Generaţia Z este şi mai pasionată de muzică decât Generaţia Millenials (43% dintre reprezentanţii Generaţiei Z apreciază accesul permanent la muzică faţă de 30% în cazul Generaţiei Millenials) şi sunt mai buni cunoscători ai mediului digital faţă de generaţiile anterioare. Generaţia Z este şi mai dificil de atras; dintre cei care aleg să evite reclamele, ei le întrerup –în medie – cu 3 secunde mai rapid decât Generaţia X.

Citeşte şi Generația Z preferă companiile mari și șefii corecți, care nu fac discriminări