Peste 330 de milioane de persoane au contactat un business pe Messenger, în 2017

Peste 330 de milioane de persoane au contactat un business pe Messenger, in 2017

Facebook Messenger, serviciul popular de mesagerie instantă lansat de către gigantul de rețele sociale în 2011, vede din ce în ce mai mulți oameni care apelează la opțiunile sale pentru a se conecta cu brandurile. Potrivit unui studiu comandat de Facebook, în 2017, peste 330 de milioane de persoane au contactat un business mic pe Messenger.

Mai mulți oameni conectați cu o afacere mică pe Messenger

Clienții din ziua de azi se așteaptă ca afacerile să fie accesibile online și vor ca ei să fie cei care stabilesc termenii acestor comunicări pentru o interacțiune fără probleme. Messenger permite oamenilor să comunice gratuit cu brandurile și businessurile din întreaga lume. Este la fel ca trimiterea de mesaje text, dar nu trebuie să plătești pentru fiecare mesaj, deoarece este integrată în planul de date. Acest aspect este, probabil, ceea ce face Messenger-ul să fie atât de popular.

Potrivit studiului Facebook, mai mult de jumătate din populația tuturor grupurilor de vârstă utilizează Messenger ca aplicație preferată pentru mesagerie, iar 58% dintre utilizatori spun că folosesc aplicația în fiecare zi. Deoarece adoptarea mesajelor a crescut semnificativ în ultimii doi ani, aceasta este acum cea mai frecvent utilizată formă de comunicare între regiuni. Organizațiile mici utilizează Messenger pentru a se conecta la comunitatea și clienții lor, pentru a face businessul să fie o chestiune personală și pentru a obține rezultate.

Facebook citează Mermaid Pillow Company, o afacere de familie din Nebraska, care vinde perne și brățări. Mermaid Pillow utilizează Messenger pentru a răspunde la întrebări și pentru a activa tranzacțiile. De asemenea, a implementat plugin-ul de chat pe site-ul companiei pentru a se conecta mai bine cu clienții.

Iar Aprille Franks-Hunt, un Master Business Coach în Oklahoma, folosește Messenger pentru a se conecta cu comunitatea ei, pentru a distribui materiale și a încuraja înscrierea la seminare.

Adoptarea mesajelor se așteaptă să crească în continuare

Mai mult de jumătate dintre persoanele chestionate (63%) au afirmat că interacțiunea prin mesaje cu organizațiile mici a crescut în ultimii doi ani, iar 67% se așteaptă să trimită mesaje mai des companiilor în următorii doi ani.

Având în vedere că tot mai mulți oameni se orientează spre aplicațiile de mesagerie, pentru a comunica cu afacerile mici, ar fi timpul să este posibil să te conectezi la Messenger sau alte platforme similare, dacă nu ai făcut-o deja.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •