The working dead: Practicile ”arhaice” de management duc la relații deficitare cu clienții

Angajații care fac numai ce li se cere și se ocupă numai de sarcini repetitive devin, după un timp, pagube pentru companii. Motivele țin de slaba implicare și de lipsa de motivație, care se reflectă, inevitabil, în relația cu clienții.

Potrivit unui sondaj recent, 76% dintre angajații americani sunt nemulțumiți de situația de la locul de muncă și, din acest motiv, nu se simt motivați să lucreze. Ce înseamnă acest lucru? Că nu pot contribui la dezvoltarea companiei ci, dimpotrivă, o deviază de pe drumul către succes, pentru că nu mai pot menține un contact bun cu clienții.

Citește și Cum să sporiți determinarea și inspirația angajaților

Andre Lavoie, CEO al ClearCompany, susține că tendința generală a managerilor este să creeze ”angajați-zombie”, adică să nu își lase personalul să se exprime sau să acționeze în afara cerințelor pe care ei le impun. Lavoie mai susține că acest stil de management – în care managerii consideră că ei știu ce este mai bine și că angajații trebuie să se conformeze fără să vocifereze – este ”arhaic”, iar că, în situații de acest fel, noile tehnologii și soluțiile pentru mobilitate nu au niciun folos.

Cum identificați angajații-zombie? Inforgraficul celor de la Entrepreneur v-ar putea ajuta:

(Foto: commons.wikimedia.org)

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •