De ce contează munca în echipă la orice nivel

O echipă motivată aduce venituri și cu 250% mai mari

Munca în echipă este foarte importantă și atunci când se ajunge la întârzierea termenelor de livrare există un motiv pe care liderii trebuie să îl descopere. Însă se mai întâmplă și să ajute la perpetuarea unei situații proaste. Într-un studiu Corporate Culture Chasm în iulie 2016 s-a observat că managerii apreciază munca în echipă, în timp ce angajații percep că angajatorii vor competiție între membrii echipei.

Folosește elemente vizuale actuale

Munca fiecărui angajat afectează restul elementelor din companie, iar ei trebuie să înțeleagă acest lucru. Altfel este posibil să se detașeze. Începe să împărtășești cu ei informații de performanță ca ei să înțeleagă mai bine cum se încadrează în ”imaginea de ansamblu”. Angajații recunosc deja acest lucru, așa cum s-a văzut în studiul lui Zenger Folkman în 2014, ”Feedback: The Powerfull Paradox”, în care 72% din 2700 angajați au afirmat că și-ar îmbunătăți performanțele dacă ar primi feedback de corecție.

Dacă le arăți angajaților că munca lor contează, acest lucru îi poate motiva și inspira, iar feedback-ul îi ajută să își vadă propriul progres. Mangerii și angajatorii pot folosi analize în timp real a performanței angajaților ca să pornească dialoguri constructive cu ei și acestea ar trebui să se întâmple periodic.

Încurajează gândirea orientată pe soluții

Atunci când presiunea este mare, angajații trebuie încurajați să se gândească la soluții și să aibă o atitudine pozitivă, pentru că așa își vor dedica timpul depășirii obstacolului, în loc să se plângă de el.

Inspiră optimism atunci când apar piedici și ajută-i să spargă problema în mai multe situații mici care pot fi rezolvate, iar în final luați o decizie colectivă de cum va contribui fiecare persoană la depășirea situației.

Cheia îmbunătățirii lucrului în echipă este delegarea adecvată a activităților, așa că antrenează supervizorii și managerii pe prioritizarea task-urilor, și aliniază misiunile lor cu abilitățile membrilor echipelor lor.

Implementează transparența

Abordarea unei culturi transparente în cadrul firmei ajută toate ramurile și angajații să fie pe aceeași pagină, altfel riști ca ei să fie pesimiști sau să lucreze la performanță scăzută și astfel pot rata termene limită.

În studiul Work and Well-Being din 2014 al Asociației Americane de Psihologie, un sfert din cele 1562 persoane intervievate au afirmat că nu au încredere în angajatorul lor, așa că aceasta este o problemă mai răspândită decât tindem să credem.

Un mediu transparent promovează responsabilitate și arată respect și încredere în angajați, dar ușurează și alinierea echipelor către același obiectiv pentru că este cunoscut de toți.

Începe să recunoști meritele angajaților

Un program de recunoaștere a meritelor este o modalitate în plus de a motiva angajații, le crește satisfacția și le păstrează la un nivel ridicat performanțele.

Încurajează-i și să iși recunoască meritele colegilor, pentru că raportul ”TINYpulse Employee Engagement and Organizational Culture Report” din 2014 a arătat că motivul principal pentru care mai mult de 200.000 de angajați fac un efort în plus la muncă sunt colegii lor.

Toți ar trebui să recunoască meritele colegilor lor, inclusiv managerii între ei, deoarece așa toată lumea se simte motivată și îmbunătățește relațiile în echipe.