Ce pot învăța echipele de marketing din biologie?

Ce pot invata echipele de marketing din biologie?

Ceea ce va salva directorii de marketing nu este un factor X, dar mai degrabă un cromozom X. Antidotul care ar trebui să fie în fiecare piept de medicamente de pe piață este hipersegmentarea.

Pentru a înțelege prezentul, trebuie să cunoști trecutul. Prin urmare, înainte de a putea învăța cum se aplică hipersegmentarea în marketing, trebuie, mai întâi, să vă luați ceva timp pentru a înțelege originea biologică a termenului.

Înainte să fie un termen folosit în marketing, hipersegmentarea a fost un termen clinic. Cea mai simplă definiție a hipersegmentării este divizarea excesivă a unui țesut în segmente cunoscute ca „lobi”. Mai precis, hipersegmentarea are loc în cadrul neutrofilelor, care sunt cele mai abundente tipuri de celule albe din sângele mamiferelor. Acestea formează o parte esențială a sistemului imunitar înnăscut.

La persoanele sănătoase, nu mai mult de 3% din neutrofile au mai mult de cinci lobi. Cu toate acestea, în mutațiile genetice pot fi găsite șase, șapte sau chiar opt lobi. Această hipersegmentare a neutrofilelor este legată de deficiențele de fier și vitamină, ceea ce duce la forme de anemie.

Cum este aplicată hipersegmentarea în marketing?

În timp ce hipersegmentarea în celule este o cauză a îmbolnăvirii, în marketing este exact opusul. Este o sursă de viață. La nivel elementar, hipersegmentarea în marketing este abilitatea de a diviza audiențele în mai multe unități, generând o direcționare mai clară a mesajelor.

Strategiile tradiționale de segmentare se bazează pe categorii statice, gestionate în prealabil, oferind marketerilor date irelevante învechite.

Hipersegmentarea nu se referă doar la crearea mai multor diviziuni, ci și la reînnoirea surselor de date pentru a se asigura că sunt utilizate cele mai exacte informații, ambele fiind componente importante în furnizarea unui mesaj relevant.

Ce pot invata echipele de marketing din biologie?

Dar aceste unități nu sunt statice. În timp ce un utilizator poate porni dintr-un segment, el ar putea să treacă prin trei, patru sau cinci segmente diferite în drumul spre cumpărare.

Cum se implementează hipersegmentarea?

Desfaceți silozurile
În primul rând, silozurile departamentale trebuie împărțite astfel încât datele să poată circula liber și să fie împărtășite în cadrul unei organizații. Acestea ar trebui să includă toate datele, inclusiv datele privind veniturile, clienții și produsele. Echipele de E-commerce, marketing și business intelligence (n.r. sistemele informative destinate colectării, gestionării și analizării datelor) trebuie să fie aliniate și să comunice deschis una cu cealaltă.

În multe organizații, business intelligence este gardianul datelor, ceea ce îl face catalizator pentru performanța și optimizarea marketingului.

Pentru a realiza acest lucru:

Atribuiți pe cineva să aibă grijă de comunicările interne ale organizației. Ședințele interdepartamentale săptămânale sau cel puțin bilunare trebuie să se desfășoare între echipe care colaborează îndeaproape.

Acesta ar trebui să fie un moment potrivit pentru a organiza sesiuni de brainstorming, pentru a pune întrebări și a crea o listă cu elementele de acțiune care urmează să fie finalizate înainte de următoarea întâlnire. O mare parte din date / informații trebuie să fie distribuite cât mai multor angajați.

Alegeți o tehnologie
Odată ce datele circulă liber pe plan intern, este timpul să le folosiți. Dezvoltarea tehnologiilor de marketing facilitează acest lucru. Însă, este important să alegeți tehnologia potrivită.

Cea mai bună modalitate de a implementa o strategie de hipersegmentare este de a combina colectarea datelor și metoda de comunicare cu consumatorii. Este posibil să se utilizeze tehnologie separată pentru fiecare funcție, însă prin utilizarea unui sistem integrat se asigură că nu se pierd niciun fel de date.

Urmăriți datele
Odată ce toate sistemele sunt integrate și sincronizate, este imperativ ca toate seturile de date să fie păstrate la zi și sî se actualizeze continuu. Fără asta, ați putea utiliza date vechi, ceea ce ar putea duce la transmiterea mesajelor irelevante audienței voastre.

Colectarea celor mai noi date și integrarea acestora într-o strategie de marketing digital permite marketerilor să furnizeze mesaje memorabile pentru consumatori, ceea ce creează un sentiment pozitiv față de brand și crește vânzările.

Iată ce puteți face pentru mentenanța datelor:

Stabiliți o zi în săptămână pentru a desfășura auditul datelor interne. Asta include să vă asigurați de acuratețea datelor cu privire la veniturile voastre și la informațiile despre clienți, precum și actualizarea fluxului de produse. O greșeală frecventă în rândul companiilor este să propună produse (sau variații ale unui produs) care nu mai sunt disponibile. Aceasta este una dintre cele mai rapide căi de a îndepărta un potențial client.

Catalizatorul pentru hipersegmentare este infuzia de seturi de date dinamice în rezultatele campaniei de marketing. Așa cum celulele reprezintă componentele vieții, datele sunt aceeeași pentru marketing. Este una să deții niște date, te, dar este cu totul altceva să poți defalca datele pentru a le folosi în comunicarea cu clienții.

Sursă: thenextweb.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •