Cele mai bune practici de lucru la distanță

Cele mai bune practici de lucru la distanta

Înainte de COVID-19, viitorul muncii se îndrepta deja spre programe flexibile, cu opțiuni de muncă remote. Pandemia a accelerat doar această tendință, deoarece mii de companii au făcut trecerea cumva forțată la munca de la distanță.

Munca la distanță are avantaje atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, dar companiile care fac o trecere mai lentă sau permanentă la un mediu la distanță post-COVID pot ajuta tranziția să aibă succes asigurând un proces lin, planuri excelente de gestionare la distanță și o politică de lucru la distanță.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Care sunt cele mai bune practici de lucru la distanță pentru companii?

Pentru a vă asigura că munca la distanță este un succes în întreaga organizație, urmați aceste practici:

1. Mențineți o cultură a companiei

Unii angajați aleg un angajator pentru cultura companiei sale. Indiferent dacă compania dvs. operează la distanță recent sau a făcut-o întotdeauna, menținerea culturii care a atras angajații către organizația dvs. poate ajuta la menținerea angajaților fericiți. De exemplu, dacă întreprinderea dvs. trebuia să treacă la munca remote din cauza COVID-19, ați putea susține o cultură grijulie prin extinderea beneficiilor dvs. de sănătate, așa cum a făcut Actualize Consulting. Anterior, beneficiul de sănătate de 750 de dolari disponibil fiecărui angajat era destinat utilizării pentru abonamentul la sală și achiziții de fitness, cum ar fi benzile de alergat și cursurile de fitness, dar acum poate include cheltuieli legate de copii, cum ar fi îndrumarea și îngrijirea lor de zi cu zi, scrie business.com.

Un alt exemplu, Sarah Danzl, șefa comunicare globală pentru clienți de la Degreed, a spus că o prioritate pentru ea a fost să asigure îngrijirea holistică și sănătatea mintală a echipei sale cu check-in-uri regulate, în special pentru a întreba despre cum se descurcă. Degreed oferă, de asemenea, acces la opțiuni de asistență medicală și de sănătate precum aplicația Calm și a introdus zile libere la nivel de companie pentru a ajuta oamenii să se reîncarce în timpul pandemiei COVID-19.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Utilizați instrumentele video pentru a rămâne conectat

Lucrul la distanță poate fi dificil pentru persoanele care se străduiesc să interacționeze față în față. Utilizați cele mai bune practici pentru a acționa ca și cum dvs. și echipa dvs. ar fi la birou, cu ajutorul tehnologiei. Luați în considerare menținerea spiritelor ridicate și conectarea echipelor găzduind un happy hour vineri, întâlniri video ale echipelor și prânzuri virtuale ale angajaților. Scopul aici este de a stimula activitățile care ar fi realizate în birou, dar care nu au legătură cu munca.

Cum vă creați politica de lucru la distanță?

Politica dvs. de lucru la distanță stabilește standardul pentru ceea ce considerați acceptabil și inacceptabil de la angajații dvs. la distanță. Fiecare politică de lucru la distanță ar trebui să aibă condiții care să asigure așteptări clare și comunicare între companie și fiecare membru al echipei la distanță.

Ce ar trebui să includă un exemplu de politică la distanță

1. Eligibilitate

Ce constituie eligibilitatea la muncă la distanță? De exemplu, un angajat care are un job care poate fi realizat cu ușurință din alte locații decât un birou tradițional ar putea fi eligibil, în timp ce un angajat care lucrează într-un depozit cu echipamente specifice care nu pot fi accesate de acasă ar putea să nu fie. Eligibilitatea poate depinde și de caracteristicile specifice ale angajatului. De exemplu, căutați următoarele trăsături:

  • Organizat
    Auto-motivat
    Demn de incredere
    Disciplinat
    Orientat pe rezultate
    Comunicativ

2. Reguli și alte politici ale companiei

În această secțiune, stabiliți condițiile legate de manualul angajaților dvs., cum ar fi păstrarea confidențialității și respectarea politicii de plată a companiei dvs.

3. Așteptări de muncă

Ce așteptări aveți de la angajații dvs.? De exemplu, este posibil să nu vă intereseze în ce zile și între ce ore lucrează, atâta timp cât își respectă termenele limită. Sau, dimpotrivă, s-ar putea să doriți ca aceștia să funcționeze într-un set standard de ore.

4. Comunicare

Determinați-vă standardele de comunicare. Iată câteva exemple de politici pe care poate doriți să le includeți:

Angajații trebuie să fie disponibili în permanență pe chat-ul companiei, cu excepția timpului în care sunt la întâlniri sau la masa de prânz, moment în care urmează să se stabilească un mesaj.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Angajații trebuie să fie disponibili și să răspundă la toate cererile de conducere în timpul orelor normale de lucru în decurs de o oră.
Angajații trebuie să își anunțe echipa atunci când se conectează pentru ziua respectivă și când merg la prânz.

Sursa foto: Unsplash

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •