Cum să găsești și să păstrezi angajați grozavi

Cum sa gasesti si sa pastrezi angajati grozavi

Gândiți-vă la ultima dată când ați achiziționat o mașină. Sunt dispus să pariez că ați petrecut ore întregi căutând pe internet, vizitând dealeri auto, cercetând mărcile și modelele, doar pentru a ajunge la faza de testare. După ce v-ați ales mașina, există opțiuni de ales, planuri de plată pentru a discerne și documente interminabile de citit și semnat înainte de a pleca la drum. Dacă luăm acest lucru în considerare în achiziționarea de mașini, de ce nu procedăm la fel cu angajarea celor care lucrează în companiile noastre?

Construirea unei echipe este similară cu a opera un vehicul. Trebuie să îi oferiți îngrijirea și îndrumarea corespunzătoare pentru a funcționa corect. Așa cum mașina dvs. nu poate funcționa fără un motor, afacerea dvs. nu poate funcționa fără oamenii potriviți. Cu cât echipa este mai bună, cu atât mai bine va funcționa afacerea, scrie business.com 

Angajarea oamenilor este doar o parte a ecuației, acum trebuie să îi păstrați. Cifra de afaceri este inevitabilă; are nevoie de schimbare, de relocare. Cu toate acestea, un studiu recent a constatat că 75% din motivele pentru care angajații pleacă nu provin de fapt din aceste scenarii, ci în schimb din factori precum lipsa dezvoltării carierei, un mediu de muncă toxic sau un comportament de conducere, potrivit Employee Benefit News.

Combustibil

Fără esențiale, nici măcar nu putem porni. Când vine vorba de angajare, un proces structurat va fi combustibilul. În primul rând, faceți cercetarea pentru a identifica cele mai bune site-uri web pentru a vă promova poziția. Instrumente precum LinkedIn Jobs și Monster sunt un început excelent, dar nu reduc puterea platformelor de socializare de a răspândi vestea. După ce știți unde veți găsi candidații, elaborează o descriere a postului clar definită, specificând cerințele, precum și orice calități și experiențe pe care le-ar avea un candidat ideal. În sfârșit, nu uitați să includeți misiunea și valorile companiei dvs. pentru a vă asigura că veți atrage pe cineva care este potrivit pentru companie și pentru dvs. atât profesional, cât și personal.

Folosiți mecanici calificați

După ce ați finalizat și postat descrierea detaliată a postului, este timpul să restrângeți candidații. Dacă nu aveți o echipă de HR desemnată, identificați un membru superior al echipei dvs. care să vă conducă sau să vă ajute în procesul de recrutare și angajare, pentru a aduce un alt set de abilități în ajutor și o a doua opinie asupra deciziei. În timp ce potrivirea personalității și abilitatea de competență sunt importante, ar trebui să luați în considerare și obiectivele dvs. pe termen lung pentru această poziție și cum poate evolua. Îmi place să creez o fișă de lucru care să detalieze obiectivele și rezultatele dorite ale poziției pentru următoarele 3 luni, 6 luni sau un an și mă uit la experiențele anterioare ale candidaților pentru a vedea dacă vor reuși să îndeplinească aceste obiective.

Testați bujia

Când o bujie se strică la o mașină, întregul sistem poate fi disfuncțional. În mod similar, este nevoie de o singură persoană pentru a perturba cultura companiei. Pe lângă faptul că includeți informații despre cultura companiei în postarea jobului pe care îl oferiți pe site-ul companiei, faceți din acestea un punct de discuție în interviurile dvs. și vedeți cum răspund candidații. Întrebați-i dacă este importantă cultura companiei pentru ei și ce aspecte apreciază. Am constatat că de cele mai multe ori, angajații care apreciază sistemul vor juca un rol important în menținerea sistemului. Pentru a asigura în continuare relația funcțională în rândul echipei, recomand întotdeauna ca ceilalți membri ai echipei să efectueze un interviu de grup cu cei mai mulți candidați pentru a evalua relația potențială dintre candidat și echipa deja existentă.

Faceți un test drive

În timp ce nu veți putea niciodată să aveți o imagine completă despre modul în care o persoană lucrează până când nu o angajați, faceți un efort pentru a cunoaște mai mult decât ceea ce este listat în CV-ul său. Rugați solicitanții să spună povești care ilustrează succesele și provocările pe care le-au avut de-a lungul carierei. Își pot dezvălui cea mai mare realizare profesională? Cum au depășit un dezacord la locul de muncă? O modalitate prin care au găsit o soluție inovatoare la o problemă?  Scopul interviului dvs. ar trebui să fie să nu înțelegeți doar o imagine a experiențelor unui candidat, ci nivelul de inteligență emoțională, precum și comportamentul situațional. Aceste cunoștințe cuprinzătoare vă vor oferi informații despre modul în care vor funcționa aceștia în organizația dvs., atât personal, cât și profesional.

Aveți grijă la întreținere

Nu așteptați până când se aprinde un semnal luminos de urgență – în mașina sau în afacerea dvs. pentru a face o schimbare. Păstrați-vă compania funcționând fără probleme, fiind în acord cu starea emoțională a echipei tale. Cum este volumul de muncă? Sunt mulțumiți de beneficiile actuale oferite? Puteți face ceva ușor și ieftin pentru a le recunoaște munca grea și loialitatea? Puterea unei mulțumiri este subestimată, 79% dintre angajații care și-au părăsit locul de muncă susținând că lipsa de apreciere a fost un motiv major pentru plecare, potrivit CNBC. Aprecierea nu trebuie să fie scumpă. Începeți un forum „kudos” în care angajații își pot scrie note de mulțumire și recunoaștere. Puneți în aplicare un cadou trimestrial cu premii precum cărți cadou sau o zi gratuită de PTO.

Uitați-vă la potențiale actualizări

La fel cum mașina dvs. va începe să îmbătrânească, la fel vor fi și abilitățile. Realitatea aspră este că ceea ce a adus compania dumneavoastră acolo unde este astăzi, nu o va face în următorii 10 ani. Inovația tehnologică și schimbarea forței de muncă este inevitabilă, așa că faceți partea dvs. pentru a vă asigura că personalul dvs. este puternic și pregătit. Încurajați dezvoltarea profesională oferind resurse concrete? Dacă nu, începeți prin a analiza bugetul dvs. pentru a vedea dacă puteți implementa un buget de dezvoltare profesională. Pe lângă resursele financiare, oferiți angajaților o listă de organizații profesionale locale, instrumente de învățare online gratuite sau oportunități de mentorat în interiorul și în afara companiei dvs.

Sursa foto: Unsplash